2017 m. birželio 7 d., trečiadienis

Filmas: "Surask mane" / "Find Me"

Sveiki,

Dar vienas siaubo filmas su standartiniu pavadinimu „Surask mane“ (angl. Find Me) (2014) siūlo istoriją kone išlukštentą iš klasikinių siaubo istorijų – dvi seserys dvynės, viena mirusi ir kankina bei kaltina gyvąją, todėl persikrausčiusi naujoji porelė turi ištverti vaiduokliškus išbandymus ir beprotybę. Filmas absoliučiai iš serijos „nieko naujo“. Viskas daugiau ar mažiau sukalta labai pigiai, mažas biudžetas, menkai žinomi (ir tikriausiai apmokomi) aktoriai. Absoliučiai filmas mėgėjiškas, nėra tinkamos atmosferos ir režisūrinio įdirbio.

Jau galima dainuoti dainelę: dar vienas siaubo filmas apie tą patį per tą patį. Iš esmės dėmesį kausto tik tie seniai patikrinti efektai: šešėliai, šmirinėjimas ir t. t. Bet greitai viskas „nukvėpsta“ ir paskutinis pusvalandis ir banalios tiesos atskleidimas kelia didžiulį nuobodulį. Kažką kalbėti apie aktorių meistriškumą, kai filmas mėgėjiškas tikriausiai nė neverta...

Manau, „Surask mane“ filmas pretenduoja tapti šiemet vienu greičiausiai pamirštamu filmu.... Palaukit, o apie kokį filmą čia aš rašau? Eeeee... Neverta.

Mano įvertinimas: 3/10
IMDb: 4.7



Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą