2019 m. liepos 16 d., antradienis

Šios dienos citata: Viktorija Šimašiūtė apie troškimus ir Visatos veikimo principą



Sveiki,

Šiandien pabudęs ir dar lovoje tikrinau išmanųjį, ir kaip dažnai būna, kada pagalvoji, kad bus kažkas įdomaus, ima ir atsitinka – išmetė man iki tol nematytos ir negirdėtos dvasinės praktikės ir, kaip suprantu, seminarų vedėjos Viktorijos Šimašiūtės straipsnį apie liepos mėnesio užtemimo įtakas. Kiek pasižiūrėjau skeptiškai, nes dėsnis labai paprastas: kuo esi sąmoningesnis, tuo mažiau tave veikia astrologiniai faktoriais. Bet visgi nusprendžiau perskaityti, nes straipsnis ne tiek astrologinis, kiek apskritai apie dvasinius virsmus, sąmoningėjimą ir t. t. Paskutiniuoju metu buvo nelengva man pačiam, tos visos transformacijos tiek stiprino ir tiek mane daužė, kad vienu metu buvau viskuo nusivylęs, bet čia aš kaip sužeistas žvėris vis grįžtu prie rankų, kurios gydė ir bandau, ir bandau vis iš naujo ir iš naujo įsižeminti ir išlaikyti tas vibracijas, apie kurias kalba ir pati Viktorija.

Užkliuvo šioji esminė citata, kuria dalijuosi su jumis. Vienas iš esminių Visatos dėsnių, kad patys esame kaip veidrodžiai: kaip mes rezonuojame, taip išorinis pasaulis mums ir atliepia. Nėra ką čia ir bepridurti. Apsilankyti Viktorijos Šimašiūtės puslapyje galite čia: www.gyvenusumeile.lt

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą