2020 m. sausio 2 d., ketvirtadienis

Geriausi 2019 metais matyti Maištingos sielos filmai: TOP 20!



Sveiki, skaitytojai,

Kadangi tradiciškai pristatau metų geriausias skaitytas knygas, šįkart noriu pasidalyti ir savo geriausiais 2019 metais matytais filmais, kurių dalis tikriausiai taps tikra klasika, o kai kurie, nors ir labai geri, nugrims po festivalių į įvairus archyvus ir bus prisimenami vis rečiau ir rečiau.

Mano paties santykis su kinu keičiasi. Kaskart eidamas į kokį kino festivalį, tikiuosi filmo, kuris mane sukrės, paveiks, įkvėps. Tą „namų“ kiną jau renkuosi dažniausiai vien pramogai ir jis nebūna nei turiniu, nei siužetu kažin kuo įdomus ar originalus. Paskutinieji penkeri metai man parodė, kad kartais „nebeįkabinu“ gero kino vakare po darbų ir norisi visai ne to, ko galima tikėtis iš kinomano, todėl nemažai 2019 metų apžvalgėlių skirta pramoginiams ir ne itin kokybiškam kinui, tačiau jis mano gyvenime būtinas kaip garnyras, kaip tam tikras pabėgimas į primityviai struktūruotas istorijas, kurios baigiasi laimingai.

Taip pat labai išsiskyrė mano nuomonės dėl kitų kinomano sudarytų geriausių metų kinų topų. Visokie „Džokeriai“ ir Didieji metų filmai, nors ir matyti, mane menkai jaudino, tad pagrindas iš to, ką pateikiu, yra „Kino pavasaryje“ ir „Skanoramoje“ matytos kino juostos. Taip pat metų kontekste visų laikomas hitas „Parazitas“, atrodo, kiek prasčiau – jis net nepateko tarp mano mėgstamiausių 20 metų filmų. Taip pat į topą neįtraukiau ir Andrejaus Tarkovskio filmų ir tų kitų, kuriuos pernai žiūrėjau jau antrąkart, nes pasirodė, kad būtų neteisinga, jeigu Tarkovskis vien dešimtuke užimtų penkias pozicijas. Tai jau kitos epochos režisierius, kuris ir taip yra legenda. Pabandysiu šįkart netgi sureitinguoti savo geriausius matytus filmus. Taigi...

GERIAUSI 2019 METAIS MAIŠTINGOS SIELOS MATYTI FILMAI.

Paspaudę ant nuorodų, galėsite atsidaryti trumpą mano filmo apžvalgą su originalų pavarinimais, IMDb nuorodomis ir mano balų vertinimais.

.








Jūsų Maištinga Siela

2 komentarai:

  1. Smagumėlis! Temačiau tik Kafarnaumą ir Vagiliautojus. Ir Jokerį. Ir Skausmą ir šlovę.

    Ačiū!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Iš Jūsų atrinktų filmų penketuko nemačiau tik „Riba“. Iš antrojo penketuko neteko žiūrėti „Vasaros paukščiai“. Ačiū už Jūsų rekomendacijas, visi filmai verti subtilaus skonio...Jūsų vertinimai labai taiklūs, turiningų Jums metų :*

    AtsakytiPanaikinti