2012 m. rugpjūčio 20 d., pirmadienis

Dvi gyvenimo versijos



Sveiki,

Gyvenu ir galvoju. Galvoju ir gyvenu. Kad yra dvi gyvenimo versijos, dvi medalio pusės, kai eini, rodos, ant monetos briaunos tarsi girtas ir svirduliuoji  į vieną pusę, o po to į kitą...

Pirmoji versija:

Aš esu be galo laimingas, aš sakau, kad mane tenkina šis gyvenimas, dabartis, rytojus, turėjau puikią vaikystę kaime tarp žolynų ir sniegynų. Aš esu puikus, lengvai bendraujantis žmogus, aš daug svajoju, turiu tikslų, esu atkaklus juos siekdamas, mane palaiko šeima, turiu gerų draugų, dėl kurių viską padaryčiau, o šie padarytų dėl manęs. Esu pilnas optimizmo, nes žinau, kad nei dabar, nei rytoj Pasaulis nesubyrės. Gyvenimas yra kaip vienas didelis ir nesibaigiantis stebuklas su milžiniškomis galimybėmis, kuriame nuolat atrandu bendraminčių, pažįstamų ir kaskart vis atrandu vis nuostabesnių kultūrų, žmonių. Šioje gyvenimo pusėje nėra liūdesiui, praradimams, depresijoms vietos – čia nesibaigianti Atlantida, klestėjimo ir aukso amžius.

Antroji versija:

Mano gyvenimas baisi juoda duobė, kurioje nėra prasmės džiaugtis menkniekiais. Mano siela sustabarėjusi ir surambėjusi, kad jaučiuosi kaip undinėlė – kiekvienas žingsnis yra baisus skausmas. Aplinkui esu tik vienas ir rūpiu tik sau. Nėra šeimos, ji išsibarsčiusi, draugai nuo manęs nesigręžia, nematau rytojaus, nuolat galvoju apie tai, kaip norėčiau išnykti ir daugiau niekada nebeegzistuoti. Manęs nebetenkina gyvenimo sąlygos, ligos, sąskaitos, maisto kokybė, pikti kaimynai, vienatvė, netenkina šalis, kurioje gyvenu. Nuolat užpilu akis alkoholiu ir nebenoriu matyti, pripažinti skaudžios realybės, kuri virsta į pragaro liepsnas.

Yra ir trečioji versija:

Taip, gyvenimas trumpas ar jis ilgas, priklauso nuo mano nuotaikos. Taip, būna sunku ir kartais liūdna, tačiau aš turiu sveikas rankas ir kojas, plačią širdį, priimu gyvenimą ir pasaulį su jo šviesuliais ir tamsumais. Taip, esu daug ką praradęs, tačiau per praradimus atrandu kažką naujo, kažko dar šiame gyvenime nepatirto, į mano gyvenimą ateina nuolat naujų žmonių, o kai kurie iš jo pasitraukia. Aš pripažįstu dvi medalio pusės vienoje ir man gera suvokti ir apjungti du priešingus polius į vientisą šalį. Taip, toks yra gyvenimas.

Jūsų Maištinga Siela,
Man galite parašyti: cirkininkas@gmail.com

1 komentaras: