2018 m. balandžio 1 d., sekmadienis

Eilėraštis: Marcelijus Martinaitis "Padainuok man"


Sveiki,

Marcelijus Martinaitis (1936-2013) – vienas talentingiausių savo kartos poetų. Jo eilėraštis „Padainuok man“, lyginant su kitais jo kūrybos darbais, atrodo absoliučiai neišsiskiriantis ir lyg niekuo neypatingas. Norint atrasti eilėraščio raktą, reikia žiūrėti į lietuvių liaudies dainos tęstinumą individualiojoje M. Martinaičio poezijoje, nuo lietuvių tautos pasaulėjautos iki vieno asmens pasaulėjautos. Dalijuosi jo eilėraščiu.

Padainuok man

Padainuok man,
kad vakaras jau nebetoli,
kad laikas su saule namolio.

Tu man padainuok
su mėnesiu aplink galvą,
sėdėdama parugėje.

– Ką aš dainuosiu,
Kad mano daina – jau sena,
Kad mano širdis – jau akla,
Kad mano žodžiai – jau apkurto.

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą