2018 m. rugpjūčio 9 d., ketvirtadienis

Produkcija: Green Feel's plaukų šampūnas, plaukų kondicionierius, dušo želė


Sveiki,

Iš esmės neužsiimu reklama, bent jau ta, kuri lieptų pirkti kokį nors vartotojišką produkciją, tačiau man, kaip vyrui, svarbu save prižiūrėti, tad labai džiaugiausi atradęs neseniai rinkoje atsiradusią vonios priemonių liniją „Green Feel‘s“ kosmetiką, kurią kuria UAB „Cosmoway“.

Tiesą sakant, nesu daug ko išbandęs iš šios serijos, nes mačiau, kad šiai bendrovei priklauso ir kitos linijos kaip „Nida“ ir „Vėjas“, tačiau man labiausiai kol kas patinka „Green Feel‘s“ šampūnai – tiršti, kvapnūs, putojantys ir po jų kažkoks geras jausmas išsimaudžius. Esu daug išbandęs vyriškų šampūnų, dažnai tik nusivildavau, ypač atvežtiniais-importiniais šampūnais. Ėmiau eksperimentuoti ir į rankas įkrito būtent mano mėgstamiausias šaltalankių ekstrakto „Green Feel‘s“ buteliukas. Parekomendavau pažįstamiems ir jie taip pat ėmė pirkti šį šampūną.

Visai neseniai atradau kuo puikiausią šios linijos plaukų kondicionierių su graikinių riešutų ekstraktu. Nežinau, kiek ten tos chemijos ir kiek natūralumo, apie kurį rašoma etiketėse, tačiau tai kol kas geriausias kondicionierius, kokį teko naudoti. Plaukai lengvai išsišukuoja, tampa kvapnūs ir prisigėrę aliejaus. Aišku, kitų firmų kondicionieriai irgi neblogi, tačiau šis kažin koks riebus, kitokios struktūros (bent jau man). Dušo želė nepasirodė kažin kuo ypatinga, tačiau kondicionierius su riešutais yra tai, ko tikrai man reikėjo!

Pabandykite ir Jūs, gal patiks. Prekę galite rasti visuose prekybos centruose. Jų produkcijos puslapis yra ČIA.

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą