2020 m. kovo 13 d., penktadienis

Šios dienos daina: Hooverphonic - Release Me {lyrics / žodžiai] Eurovision Belgium 2020


Sveiki,

Man gan neblogai žinoma belgų muzikos grupė Hooverphonic, kuri susikūrė maždaug 1995 metais ir per savo gana ilgą gyvavimą pakeitė ne vieną pagrindinę vokalistę. Paskutinįkart savo geriausius hitus jie įrašė su visai kita atlikėja 2014 metais ir tai buvo man gana didelis atradimas. Su gyvo garso orkestru jie perdainavo stilingus ir gerus savo muzikos kūrinius. Tas albumas išties tebėra ir šiandien labai geras!

Net nesitikėjau, kad vieną dieną Hooverphonic Eurovizijoje atstovaus Belgijai su jau kita vokaliste. Kūrinys „Release Me“ iš esmės pasako, kokią muziką atlieka Hooverphonic: gana lėtą, stilingą, truputį melancholišką, tačiau išsiskiriančią iš karnavalinio eurovizinio šurmulio. Tuo jie man ir patinka! Jie subtilūs! Tokia daina kaip „Release me“, žinoma, šansų laimėti pačios Eurovizijos neturi, tačiau jie mano asmeniniame penketuke, nes jų paprasčiausiai jų gera klausytis.

Galite padaryti neblogą eksperimentą. Internete greituoju būdu praklausyti visas šių metų Eurovizijos dainas ir užlenkti pirštus ties tais, kurie iškrenta iš konteksto ir skamba kitaip nei daugelis dainų. Hooverphonic, manau, pas daugelį būtų ties užlenktu pirštu.

Rami, svajinga, ilgesinga daina apie asmenybės sukūrimą gal kiek ir per monotoniška, gal kiek ir per kai kam įkyriai „apie nieką“ kartojant tą pačią frazę, bet, dievuli, kaip gražiai skamba ir dar gražiau iškrenta iš tų divų ir super šiuolaikiškų dainų konteksto, sakydama, kad old school vis dar veikia!

Pasiklausykite.


Žodžiai / Lyric

Hooverphonic – Release Me

Release me
Don't talk the way
Release me
It's not right to make me stay
All the lies and all the pain
Only you can make them go away
Yeah, release me from this sad and losing game
Release me
Don't say what I already know
Release me
Only trouble steals the show
All those words won't comfort me
It's clear we are not meant to be
Yeah, release me from this sad and losing game
You're all I want
A dangerous me
It's wrong to keep you close to me
And if you dare, if you care
Then cut the ropes and float away
Yeah, release me, if you love me let me go
Release me
Don't talk the way
Release me
It's not right to make me stay
All the lies and all the pain
Only you can make them go away
Yeah, release me from this sad and losing game
You're all I want
A dangerous me
It's wrong to keep you close to me
And if you dare, if you care
Then cut the ropes and float away
Yeah, release me, if you love me let me go
All the lies and all the pain
Only you can make them go away
All those words won't conquer me
It's clear we are not meant to be
Yeah, release me from this sad and losing game
Oh, release me, oh, release me from this sad and losing game
Oh, release me, oh, release me from this sad and losing game


Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. Aš čia noriu padėkoti dr. Ajayi už mano santykių išsaugojimą. Su vaikinu draugauju jau ketverius metus, jam 39 ir 32 metai. Mano vaikinas visada buvo toks rūpestingas ir meilus, jis supažindino mane su visais savo šeimos nariais ir draugais kaip savo sužadėtinę po to, kai mes susižadėjome prieš kelis mėnesius. Mes jau buvome nustatę savo vestuvių datą, kol mano svajonės staiga virto košmaru. Vos kelios savaitės iki mūsų vestuvių pasikeitė mano sužadėtinė, tiek, kiek jis pasakė, kad daugiau nebesidomi santykiais vien dėl to, kad buvo pavargęs nuo manęs, aš žinojau, kad tai įvyko dėl jo buvusios merginos, kuri maldavo jį atvykti Visą tą laiką atgal, bet jis sakė, kad nesiruošia patekti į jos spąstus, tačiau kai jis pasakė, kad viskas baigėsi, žinojau, kad ji yra priežastis. Visą naktį ir dieną verkiau, prašydamas grįžti, nes mes jau sutvarkėme savo vestuves, tačiau jis atsisakė, kol neišgirdau apie dr. Ajayi burtų žinovą, susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką daryti, kad jis ką nors išmes. burtai, o mano sužadėtinė grįš po 3 dienų. Po kelių dienų, kai pažadėjo dr. Ajayi, mano sužadėtinė buvo mano vietoje, maldaudama mane ant kelių, kad atleistų, kad gailisi ir nežino, kas jį užklupo ... Ačiū dr. Ajayi už mano santykių išsaugojimą, mes susituokėme prieš kelias dienas. Jei jums reikia rašybos raštvedžio bet kokiam rašybos darbui, susisiekite su galingu dvasiniu žmogumi dr. Ajayi, adresu Viber / Whtasapp: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti