2020 m. kovo 12 d., ketvirtadienis

Dailė: Aleah Chapin paveikslai, nuogos senos moterys, aktai, tapyba, realizmas


Sveiki,

Gana retai darau įrašus apie man patinkančius dailės kūrinius. Retai ji ir užklysta į mano meno žiūros lauką, tačiau viskuo, kas patraukia dėmesį, stengiuosi su Jumis pasidalyti.

Šįkart noriu pasidalyti amerikietės iš Vašingtono tapytojos Aleah Chapin (g. 1986) realistiškais nuogų pagyvenusių moterų akto darbais. 2012 metais jauna tapytoja laimėjo vieną perstižiškiausių tapytojų apdovanojimų – BP Portrait Adward. Tai pirmas kartas, kada portreto konkursą laimėjo ekshibisionistinis dailės kūrinys.

Nežinau, kaip jums, tačiau kartais nepakeliamai sunku žiūrėti į susenusį žmogaus kūną, o jaunoji dailininkė jau dešimtmetį tuo domisi ir tokiame kūne įžvelgia grožį ir nykstančio žmogaus skausmą, paskutinį žydėjimą, kuris ir trapus, ir liudijantis žmogaus trumpalaikiškumą fiziniame apvalkale.

Stebint autorės darbus, kurie gana didelio formato, kirba daug minčių. Kodėl moterys? Kodėl senos? Kodėl dažnai vaizduojama moterų sąjunga, savotiškas feministinis kultas? Ar tai turi seksualinių užuominų? Manau, kiekvienas iš mūsų paveikslus supras vis skirtingai ir tai yra labai įdomu. Bet kokiu atveju tuo dailė ir įdomi, kad kiekvienas interpretuojame ir jaučiame vaizdą pagal savo emocinio intelekto lygį.

Daugiau apie autorę ir jos darbus rasite http://www.aleahchapin.com/about

Pasigrožėkime Aleah Chapin darbais.













Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. Aš čia noriu padėkoti dr. Ajayi už mano santykių išsaugojimą. Su vaikinu draugauju jau ketverius metus, jam 39 ir 32 metai. Mano vaikinas visada buvo toks rūpestingas ir meilus, jis supažindino mane su visais savo šeimos nariais ir draugais kaip savo sužadėtinę po to, kai mes susižadėjome prieš kelis mėnesius. Mes jau buvome nustatę savo vestuvių datą, kol mano svajonės staiga virto košmaru. Vos kelios savaitės iki mūsų vestuvių pasikeitė mano sužadėtinė, tiek, kiek jis pasakė, kad daugiau nebesidomi santykiais vien dėl to, kad buvo pavargęs nuo manęs, aš žinojau, kad tai įvyko dėl jo buvusios merginos, kuri maldavo jį atvykti Visą tą laiką atgal, bet jis sakė, kad nesiruošia patekti į jos spąstus, tačiau kai jis pasakė, kad viskas baigėsi, žinojau, kad ji yra priežastis. Visą naktį ir dieną verkiau, prašydamas grįžti, nes mes jau sutvarkėme savo vestuves, tačiau jis atsisakė, kol neišgirdau apie dr. Ajayi burtų žinovą, susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką daryti, kad jis ką nors išmes. burtai, o mano sužadėtinė grįš po 3 dienų. Po kelių dienų, kai pažadėjo dr. Ajayi, mano sužadėtinė buvo mano vietoje, maldaudama mane ant kelių, kad atleistų, kad gailisi ir nežino, kas jį užklupo ... Ačiū dr. Ajayi už mano santykių išsaugojimą, mes susituokėme prieš kelias dienas. Jei jums reikia rašybos raštvedžio bet kokiam rašybos darbui, susisiekite su galingu dvasiniu žmogumi dr. Ajayi, adresu Viber / Whtasapp: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti