2012 m. spalio 3 d., trečiadienis

Filmas: "Įniršis" / "La Rabia"



Sveiki,

Šįkart kinas mane nunešė į Argentiną ir pažiūrėjau „Kino pavasario“ repertuaro iš „Drąsios vizijos“ asortimento „Įniršis“ (La Rabia / Anger) (2008 m.). Šiame filme jau nesutinkame populiarių Argentinos kino aktorių, atvirkščiai, jame vaidina nepatyrę aktoriai, tačiau to nesimato. Šiaip filmas apie santykius ir neištikimybę Pampos lygumų kaime, kai moteris neištikima savo vyrui, turi aistringai slapstytis nuo vietinių, o jos meilės nuotykius nuolat regi kalbos dovanos neturinti dukrelė, kuri suklaidina savo tėvą piešiniais...

Šiaip išties filmas gal ir nėra iš lengvesnių, tačiau kažko man asmeniškai trūko, nors dramatizmas tikrai ganėtinai įdomiai išvystytas – animaciniai intarpai, mergaitės pasaulis, suaugusiųjų pasaulis, meditatyvios gamtovaizdžių panoramos ir šiek tiek realistiškai šokiruojantys nesuvaidinti vaizdai, kaip antai kiaulės skerdimas. Kadangi pats esu iš kaimo ir visada bėgdavau slėptis, jei skersdavo kiaulę, nes pats žudymo faktas man būdavo labai baisus, o šiame filme viskas lyg per padidinamą stiklą – dūris, kraujo čiurkšlės, spiegimas ir vidaus organų išvertimas į dubenį. Keista, kad argentiniečiai nenaudojo dujų svilinimui, bet pylė karštą vandenį... Šiaip kaimo aplinka išties įtikino ir jame vykstančios intrigos, griūvantys pasaulis, įsiliepsnojęs įniršis staiga sudegina visų žmonių pasaulius. Pykčio destruktyvi galia – beribė, sako filmo idėja.
Kaip jau minėjau, filmas ir patiko, ir kartu kažkuo jis mane vilkino inkaru. Tikrai nesigailiu pažiūrėjęs. Juosta panaši į europietiškąjį kiną savo realistiniu pamatu, tačiau užuodžiau ir egzotiškosios Argentinos dvelksmą. Ne, ne didmiesčių, bet lygumų, avių, šunų ir meilės, kuri painiojama su aistra. Šiaip ar taip, filmas gražus visomis prasmėmis. Gal ir Jums verta pamatyti?

Mano įvertinimas: 7.5/10
IMDb: 6.0


Jūsų Maištinga Siela

2 komentarai:

  1. Iš argentiniečių filmų rekomenduoju 2009 m. sukurtą J. Campanellos "The Secret in Their Eyes". Stiprus filmas detektyvinio trilerio žanre su intriguojančiu scenarijumi bei puikia aktorių vaidtyba.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oi, šitą jau esu matęs prieš keletą metų, kai tik laimėjo "Oskarą". :)

      Panaikinti