2014 m. sausio 24 d., penktadienis

Šios dienos daina: Džordana Butkutė "Nebijok - aš su tavimi", "Tylios mintys" (iš naujo albumo "Kryžkelės")




Sveiki,

Kažkaip... Gal daugeliui čia besilankančių gėdinga klausytis Džordanos Butkutės, bet aš taip nemanau, juolab kad mano visa karta augo su jos dainomis. Paskutinį kartą Džordana išleido albumą 2006 metais „Nesakysiu myliu“ ir stojo ilga tyla. Ji vis koncertavo su senomis dainomis, išleido biografinę knygą, susitvarkė gyvenimą, susituokė ir natūralu, kad prasidėjo ne tik naujas gyvenimas, bet ir kūrybos etapas. Visai neseniai Andrius Mamontovas pasveikino atlikėją su naujomis dainomis, kurios jam patiko, o tai šį bei tą reiškia, manyčiau. Džordana išbridusi iš skandalų, regis, labai patinka ir internautams, atlikėja sulaukia vien tik teigiamus atsiliepimus.

Man asmeniškai šiuo metu labai patinka jos kūrinys „Nebijok – aš su tavimi“, kurį paskelbė oficialus Youtube Džordanos puslapis. Nors iš pradžių kūrinys pasirodė pernelyg filosofinis ir muzikaliai gožiantis Džordanos balsą, tačiau muzika ir kitoks dainavimas, žodžiai lyg poezija – tai visa tai vėliau pasirodė kitokioje dermėje. Atlikėja taip pat pateikė dainą „Tylios mintys“, kuri buvo pasirodžiusi prieš kelerius metus, bet dabar daina skamba kiek kitaip, nauja versija. Abiejų kūrinių siūlau pasiklausyti. Regis, naujasis albumas „Kryžkelės“ ketina būti įdomiu albumu, ko vis dar trūksta lietuviškos muzikos padangėje. Pasiklausykime:

Džordana Butkutė – „Nebijok – aš su tavimi“


Džordana Butkutė – „Tylios mintys“


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą