2018 m. liepos 5 d., ketvirtadienis

Atradimas kaip nušvitimas: Ieva Žigonė dalijasi savo dvasine patirtimi


Sveiki,

Paskutiniųjų dienų įvykiai, gal net ne įvykiai, bet vidiniai dvasiniai poslinkiai veda mane nežinau kur. Tai gali nutikti ir Jums ir bet kurią akimirką. Tiesiog atsikėliau anksti ryte ir kaip visada buvau vidutiniškos netgi galbūt prislėgtos nuotakos, kurią įvardyčiau kasdienine – judi ir keliesi iš inercijos, nereikia atlikti darbus. Prisėdęs prie interneto ėmiau naršyti tarsi ieškodamas nusiraminimo, tarsi kokios nors informacijos, kuri vienaip ar kitaip, praskaidrintų mano rytą, nors sakau, konkretaus uždavinio neturėjau.

YouTube išmetė man Ievos Žigonės vaizdo įrašą, kurį pirmiausia sutikau gana skeptiškai: ai, dar viena mergužėlė dalijasi savo nušvitimais, tai čia kiekvienas išvažiavęs kepti šašlykų ir grįžęs namo gali kalbėti apie potyrius, tačiau ėmiau klausytis. Ir net šiurpuliukai nubėgo per kūną. Energetiškai tai net juntama, tačiau man pačiam neregima. Daug metų atgal domėjausi įvairiomis religijomis, dvasinėmis praktikomis, tačiau gyvenimas taip vėtė ir mėtė, kad visa tai apleidau, tačiau visada jaučiu kažkokią harmonijos ir ryšio su savimi ir pasauliu trūkumą, o Ieva Žigonė tai priminė. Priminė ir tas žinias, kurias jau iš vieno aruodo ir iš kito jau buvau sujungęs ir įžvelgęs daug bendrų tendencijų, tačiau trūko inspiracijų toliau visa tai tęsti. Galbūt buvo netinkamas metas, gal tikėjausi pernelyg daug greitų rezultatų ir nusivyliau – jau net nebežinau.

Sėdėjau ne vieną valandą ir peržiūrinėjau Ievos Žigonės įrašus ir iš apsnigtos Lietuvos, ir iš Peru. Namiškiai priėję ir pamatę, ką žiūriu, ėmė juoktis iš manęs, tačiau galbūt tiesą ir sako Ieva Žigonė, kad ne visiems toji informacija prieinama dėl skirtingų vibracijų dažnio, kurį kiekvienas skleidžiame vis skirtingai. Siūlau tiesiog pasižiūrėti šį įrašą tiesiog sau pasibandymui, kaip aš gebu reaguoti – atmetu ar priimu tai, sukelia juoką ar per kūną perbėga šiurpuliukai?

Ačiū Ievai Žigonei už priminimą. O kad tai būtų kuo daugiau praktiškai, nes nuo teorijos apie visa tai esu tiesiog pavargęs.

Įdedu įrašą:


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą