2018 m. liepos 25 d., trečiadienis

Man Booker Prize 2018 longlist (Books covers) / Ilgasis Man Booker 2018 knygų sąrašas


Sveiki,

Be prestižinių Goncourt literatūros premijų tikriausiai dar labiausiai pasikliauju Man Booker ir The Man International Booker premijomis. Praktiškai nepamenu, kada būčiau nusivylęs skaitydamas kokią nors knygą iš nominuotų ar šią premiją pelniusių rašytojų.

Ką tik www.theguardian.com paskelbė šių metų ilgąjį Man Booker pretendentų sąrašą. Vien į jį patekti rašytojams yra garbė ir garantas, kad nebus užmiršti tol, kol rašys. Šiemet, kaip Marius Burokas pastebėjo, beveik nematyti jau žinomų vardų išskyrus romano „Anglas ligonis“ autorius, kuris, beje, yra seniai jau pelnęs su šiuo romanu Booker premiją. Taigi, žvilgtelėkime, kas mūsų laukia. Nes tikriausiai ir kai kurios lietuviškos leidyklos orientuosis į šio sąrašo literatūrą. Bent jau taip norėčiau, kad būtų.


Belinda Bauer – Snap


Anna Burns – Milkman


Nick Drnaso – Sabrina


Esi Edugyan – Washington Black


Guy Guranatne – In Our Mad and Furious City


Daisy Johnson – Everything Under


Rachel Kushner – The Mars Room


Sophie Mackintosh – The Water Cure


Michael Ondaatje – Warlight


Richard Powers – The Overstory


Robin Robertson – The Long Take


Sally Rooney – Normal People


Donal Ryan – From a Low and Quiet Sea

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą