2019 m. spalio 3 d., ketvirtadienis

Šios dienos citata: Vidas Rachlevičius apie kovą su klimato kaita


Sveiki,

Žurnalistas Vidas Rachlevičius neseniai publikavo savo straipsnį „Pasijuokime, nes vėliau bus nebejuokinga“, kuriame jis gana kritiškai aptaria visuotinę inerciją kovoti prieš klimato kaitą. Nors nesu itin didelis šio žurnalisto tekstų mėgėjas ir ne visais atžvilgiais sutinku su jo bendromis idėjomis, šįkart jis savo straipsnyje iškėlė vieną bauginančią, dažnai pasislėpusią po lozungais mintį, kad iš klimato kaitos turtus kraunasi kas netingi ir dar labiau niokoja planetą.

Kaip veganai ar vegetarai, kuriems rinka ir visokie verslininkai greitai pasiūlė cheminio (nemėsiško) maisto produktų, kurie dar bjauresni savo sudėtimi nei toji antibiotikais užteršta mėsa... Lygiai taip pat toji grėsmė kyla ir dėl klimato kaitos atžvilgiu. Rinka išmeta daugybę kitaip žalingų produktų, kitaip performuoja politines jėgas, tačiau realiai tai tėra tik apgaulė. Kaip antai prieš 10 metų paleista serija plastikinių maišų atseit suyrančių gamtoje natūraliai, tačiau tyrimai parodė, kad po dešimties metų maišas po žeme liko toks pat, nepasidavė net žiemos kaustančiam įšalui. Daug melo produkcijos rinkoje, kuri pateikdama netikras etiketes mus klaidina ir leidžia imituoti savo politines ir etines nuostatas dėl klimato kaitos. Gal šioji citata ir yra tas raktas į sveiko mąstymo raktą. Juokinga pati mintis kanibalizmas, tačiau... Politika nenuspėjamas dalykas kaip ir besikeičiantis klimatas.

Jūsų Maištinga Siela

4 komentarai:

  1. Mano vardas Vajonė Strimaitienė, forma, Vajonė Strimaitienė Po 12 santuokos metų aš su vyru buvome vienoje ar kitoje ginčuose, kol galiausiai paliko mane ir persikėlė į Kaliforniją būti su kita moterimi. Jaučiau, kad mano gyvenimas baigėsi ir mano vaikai manė, kad daugiau nebematys savo tėvo. Aš stengiausi būti stipri tik dėl vaikų, bet nesugebėjau suvaldyti skausmų, kurie kankina mano širdį, širdį užpildė skausmai ir skausmai, nes buvau iš tikrųjų įsimylėjusi savo vyrą. Kiekvieną dieną ir naktį galvoju apie jį ir visada linkiu, kad jis sugrįžtų pas mane, aš tikrai buvau nusiminęs ir man reikėjo pagalbos, todėl internete ieškojau pagalbos ir atėjau į svetainę, kurioje manoma, kad dr. Osagiede gali padėti greitai sugrįžti. . Taigi, jaučiau, kad turėčiau jam pabandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką daryti, ir aš padariau tai, tada jis padarė meilės burtą už mane. Po 48 valandų mano vyras man tikrai paskambino ir pasakė, kad labai pasiilgo manęs ir vaikų. Taigi nuostabu !! Taigi jis tą pačią dieną grįžo su didele meile ir džiaugsmu, atsiprašė už savo klaidą ir už skausmą, kurį sukėlė man ir vaikams. Nuo tos dienos mūsų santuoka dabar buvo stipresnė nei buvo anksčiau, viskas dėka daktaro Osagiede'o. jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti savo istorija internete, kad dr. Osagiede tikras ir galingas burtininkas, kuris visada melsiuosi ilgai gyventi, kad padėtų savo vaikams nelaimės metu, jei esate čia ir jums reikia jūsų Ex atgal ar jūsų vyras persikėlė į kitą moterį, daugiau nebeverkite, susisiekite su šiuo galingu rašytoju. Jo kontaktinis el. Paštas šiuo adresu: doctorosagiede75@gmail.com arba „whatsapp“ telefonu +2349014523836
    arba viber +2349014523836

    AtsakytiPanaikinti
  2. Niekada neįsivaizduoju savęs to darančio, bet esu laimingas ir noriu, kad kiti turėtų jų pagalbą. Aš esu registruota slaugytoja, mano 5 metų santuoka iširo, mano vyras mane paliko, o mūsų vaikai išėjo iš namų, o kiti dalykai, kuriuos girdėjau, girdėjau, kad jis matė mergaitę, kurią iš visų jėgų stengiausi parvežti namo, maldavau, nors to nepadariau Nieko blogo nepadariau, kad viskas veiktų, bet jis visiškai atsisakė kalbėti, keistai elgėsi su manimi ir net nepaisė vaikų. Buvau nusivylusi ir turėjau kreiptis pagalbos, kol pamačiau daktaro Egwali dvasinių namų bylą. Jis patikino, kad bus patenkintas ir kad viskas bus gerai per kelias dienas, bet aš buvau tikrai skeptiškas. Pagaliau vėl susisiekiau su juo, mes kartu išgyvenome procesą ir nustebome, kad burtas suveikė ir mano vyras grįžo namo po 2 metų išsiskyrimo. Dr. Egwali, jis iš tikrųjų yra jo žodžių vyras, jei turite problemų dėl santykių ar bet kurio savo gyvenimo aspekto, kreipkitės į magą dr. Egwali dėl ilgalaikio gydymo.
    El. Paštas: Dregwalispellbinder@gmail.com
    „WhatsApp“ / „Viber“ numeris: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šiandien dauguma žmonių patiria įvairių santykių skausmą, nes sunku atsisakyti tikros meilės, kartais mes apsimetame, kad mums viskas gerai, bet nėra taip, kaip yra. Norėdami gauti mylimą žmogų, mes taip pat stengiamės susigrąžinti džiaugsmą ir laimę per tuos metus užmegztus santykius. Daktaras Egwali yra čia, kad padėtų sulaužytoms širdims, nes savo galingais meilės kerais jis sugeba atkurti meilės gyvenimą, kurio beveik nebuvo, nes aš tai išbandžiau ir tikėjau, kad šiandien esu gyvas liudytojas. Aš susisiekiu su žmonėmis, turinčiais panašių santykių ar sutuoktinio sužalojimų, kad kuo greičiau susisiekčiau su juo „WhatsApp“ telefonu +2348122948392 arba
    El. Paštas /dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Gyvenimas kartais gali būti įdomus, viena minutė yra maloni, o kitą - visai kas kita. Mes su sutuoktiniu gyvenome labai gražų gyvenimą prieš netikėtą chaosą, gyvenimą be dėmių ar nepasitikėjimo, tik tada, kai mums kilo problemų dėl vaikų palaikymo, jis nustojo mokėti ir rado nuotykį lauke flirtuodamas savo sutuoktinių namuose, papuošdamas viską, ką mes patyrėme. ir dėl to, ką mes dirbome dėl nereikalingo malonumo, jaučiau savyje šią tuštumą, neįsivaizdavau, kaip padėti išgelbėti savo sąjungą su juo, nes jis negrįžo namo, jis vėlavo lauke, gėrė, rūkė ir darė įvairius dalykus niekada to nepadarė ... Bet dėka žmogaus, kuris suteikė džiaugsmo su stabilumu mano namuose, daktarui Egwali, gerų darbų vyrui, jis yra toks tikras ir palankus, nes aš bandžiau ir pasitikėjau ... Kalbėkis su juo apie savo baimes ir džiaugsitės, kad tai padarėte. „WhatsApp“ arba „Viber“ +2348122948392 arba el. Paštu dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti