2019 m. spalio 8 d., antradienis

Filmas: "Viena nepatogi akimirka" / "Un moment d'égarement"


Sveiki,

Prancūziškos komedijos išties kartais labai užveda! Gal todėl lengvam vakarui ir nieko pernelyg neįpareigojančio pasirinkau filmą „Viena nepatogi akimirka“ (pranc. Un Moment d‘egarement) (2015), kuriame pasirodo pasaulinio lygio prancūzų kino žvaigždės Vincent Cassel ir Francois Cluzet. Istorija pasakoja apie du tėvus, kurie nusprendžia atostogas praleisti Korsikos salos provincijoje, pasiėmę su savimi dukras. Vienas iš tėvų netrunka susižavėti kito dukra...

Žodžiu, tikėjausi išties prancūziškos komedijos užtaiso, kur scenarijus, dialogai ir nesusipratimai atskleidžiami intelektualiai, subtiliai ir dažnai netikėtai papasakojantys apie mums pačius. Tačiau visumoje komedija gana „drungna“, netgi vietomis kiek nuvilianti. Kodėl? Visų pirma, kurortinio stiliaus istorijoje, kurioje veriasi pagrindinės dvi problemos: a) pagyvenusių vyrukų draugystės ištikimybė; b) skirtingų amžiaus tarpsnio vienkartinio sekso istorija, kuri vietomis moraliai nepatogi, vietomis absurdiška. Tiesą sakant, infantili istorija sukalta gana primityviai, komedijos rakursai neturi išskirtinio savitumo ir neretai primena tiesiog prastą amerikietišką komediją, nufilmuotą Europoje. Čia neišvysite nei nematytų situacijų, nei kokių nors išskirtinių veikėjų su savo biografijomis. Viskas „prabėgta“ gana paviršutiniškai.

Gal toji komedija nėra netgi juokinga, neprisimenu, kad būčiau per ją kvatojęs. Vis svarsčiau, koks tas V. Caseel sukurtas veikėjas kvailys, kad negali ne tik pateisinti savo silpnumo, bet ir nusikratyti tos paauglės ir viską išspręsti kaip vyras. Bandoma motyvuoti baime prisipažinti geriausiam draugui, tačiau toji motyvacija, liaudiškai tariant, tokia kine nudėvėta, kad perdėtas kalės jausmas tiesiog nebejaudina. Filmui trūksta tiek stipresnio scenarijaus, tiek atmosferos, tiek įdomesnių, ne tokių standartinių, pabodusių aplinkybių. Vienintelis išties geras dalykas – charizmatiškasis Vincent Cassel, kuris spinduliuoja savaime tokį vingrų, jam tinkantį chuliganišką charakterį, tačiau gelmės tikrai nesitikėkite.

Mano įvertinimas: 5/10
IMDb:6.3


Jūsų Maištinga Siela

5 komentarai:

  1. Mano vardas Vajonė Strimaitienė, forma, Vajonė Strimaitienė Po 12 santuokos metų aš su vyru buvome vienoje ar kitoje ginčuose, kol galiausiai paliko mane ir persikėlė į Kaliforniją būti su kita moterimi. Jaučiau, kad mano gyvenimas baigėsi ir mano vaikai manė, kad daugiau nebematys savo tėvo. Aš stengiausi būti stipri tik dėl vaikų, bet nesugebėjau suvaldyti skausmų, kurie kankina mano širdį, širdį užpildė skausmai ir skausmai, nes buvau iš tikrųjų įsimylėjusi savo vyrą. Kiekvieną dieną ir naktį galvoju apie jį ir visada linkiu, kad jis sugrįžtų pas mane, aš tikrai buvau nusiminęs ir man reikėjo pagalbos, todėl internete ieškojau pagalbos ir atėjau į svetainę, kurioje manoma, kad dr. Osagiede gali padėti greitai sugrįžti. . Taigi, jaučiau, kad turėčiau jam pabandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką daryti, ir aš padariau tai, tada jis padarė meilės burtą už mane. Po 48 valandų mano vyras man tikrai paskambino ir pasakė, kad labai pasiilgo manęs ir vaikų. Taigi nuostabu !! Taigi jis tą pačią dieną grįžo su didele meile ir džiaugsmu, atsiprašė už savo klaidą ir už skausmą, kurį sukėlė man ir vaikams. Nuo tos dienos mūsų santuoka dabar buvo stipresnė nei buvo anksčiau, viskas dėka daktaro Osagiede'o. jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti savo istorija internete, kad dr. Osagiede tikras ir galingas burtininkas, kuris visada melsiuosi ilgai gyventi, kad padėtų savo vaikams nelaimės metu, jei esate čia ir jums reikia jūsų Ex atgal ar jūsų vyras persikėlė į kitą moterį, daugiau nebeverkite, susisiekite su šiuo galingu rašytoju. Jo kontaktinis el. Paštas šiuo adresu: doctorosagiede75@gmail.com arba „whatsapp“ telefonu +2349014523836
    arba viber +2349014523836

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jau kurį laiką seku šį tinklaraštį ir šiandien jaučiau, kad turiu pasidalyti savo istorija, nes taip pat buvau auka. Po to, kai buvau su juo septynerius metus, jis išsiskyrė su manimi, padariau viską, kad jį susigrąžintum, bet viskas buvo veltui, aš jo labai norėjau dėl meilės, kurią jam turiu, maldavau jo su visais, Pažadėjau, bet jis atsisakė. Aš paaiškinau problemą savo motinai ir ji siūlo, kad aš verčiau susisiekčiau su rašyba, vadinama Drigbinovia, kuri padėtų man ištarti rašybą, kad tai sugrąžintų, bet aš niekada netikėjau rašyba, neturėjau kito pasirinkimo, kaip tik išbandyti tą patį burtą, ir jis pasakė aš daugiau nesijaudinu, kad viskas bus gerai, kad mano buvęs vyras grįš, jis antrą dieną stebėtinai išleido burtą mano vardu, buvo apie 16:00. Mano buvęs paskambino man, aš buvau toks nustebęs, atsiliepiau į skambutį ir viskas, ką jis pasakė, buvo gailisi dėl visko, kas nutiko, kad jis norėjo manęs atgal, kad jis mane taip mylėjo. Aš buvau tokia laiminga, kad tai naudinga man, todėl vėl pradėjome gyventi kartu. Nuo to laiko pažadėjau, kad visi, kuriuos pažįstu, turi santykių problemų, aš tokiam asmeniui padėsiu nurodydamas vienintelį tikrąjį ir galingą burtininką, kuris man padėjo išspręsti savo problemą ir skiriasi nuo visų, kurie netikri. Visiems, kuriems čia reikia pagalbos, jo el. Paštas: doctorigbinovia93@gmail.com galite paskambinti į „WhatsApp“ per jo mobiliojo telefono numerį +2348144480786, kad gautumėte geriausią rezultatą visiems ar jūsų problemai ......

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveiki draugai, aš esu Luna Da'Lamora iš Klaipėdos, esu slaugytoja. Prieš kelias dienas perskaičiau internetinį įrašą santykių konsultavimo tinklaraštyje. Miunchene įsikūrusi žurnalistė atskleidžia, kaip ji visam laikui išgydė silpną erekciją ir greitą ejakuliaciją per tris savaites po to, kai paliko žmoną dėl ligos, skaitydama jos pasakojimą, kurią ji sakė ... vyras, kuris jai padėjo visa tai pasiekti, vadinamas vyriausiuoju kunigu baba osagiede po išsiskyrimo grąžina buvusią žmoną. Man pasisekė nukopijuoti daktaro osagiede'o asmeninį kontaktinį adresą, kad galėčiau susisiekti su juo asmeniškai dėl pagalbos (doctorosagiede75@gmail.com)
    Aš bendrauju su tuo pačiu kunigu Baba osagiede, nes vedybiniame gyvenime mano stebuklingai reikia pagalbos.
    Prieš septynis mėnesius mano vyras Andersonas pažvelgė tiesiai į veidą ir pasakė, kad mūsų santuoka buvo padaryta tarp mūsų. Jis pašalino mano sūnų Feliksą ir paliko mūsų šalį gyventi Ispanijoje, nuo tada aš bandžiau skambinti ir siųsti žinutes. jam per telefonus, socialinę žiniasklaidą ir el. paštą, tačiau visiškai užkirto kelią mano linijai jo pasiekti, buvau toks nusivylęs ir man reikėjo pagalbos bent jau kalbantis su mūsų sūnumi Feliksu, perskaičiau atsiprašyti net tada, kai abu žinome, kad jis man nepavyko, jis paėmė mano sūnus daugiau nei 7 mėnesius nuo manęs nėra žodžių, nė raidės. ši situacija mane žudė kiekvieną dieną, kai buvau prislėgtas ir man labai reikėjo skubios pagalbos ir sprendimo, kaip išspręsti šią problemą, todėl susisiekiu su Dr. osagiede el. pašto adresu, kuris, manau, kad jis gali tikėtis
    kad padėčiau man su vyru grįžti namo su sūnumi. Dr Osagiede patikina mane, kad jis gali padėti man parvežti jį namo, aš paklusniai ir vykdau jo nurodymus žingsnis po žingsnio, 2 dienas po to, kai Droduduwa savo vardu šventykloje vedė „Magic Love“ burtą, mano vyras Anslund paskambino man mobiliuoju telefonu atsiprašyti, jam buvo gaila visko, ką jis padarė, kad sugadintų mano jausmus, ir jis grįžta namo pas mane su sūnumi Feliksu. Aš šiandien tokia laiminga, kad atkūriau savo šeimą ir savo vyrą ir mylime vienas kitą labiau nei bet kada anksčiau. Dalgiede meilės rašybos dėka už vyro namo grąžinimą. Aš ir mano meilės partneris visada esame dėkingi už pagalbą Oduduwa.
    Pažadu pasidalyti savo gerais liudijimais papasakodamas pasauliui apie Drosagiede'o sugebėjimą sugrąžinti santuoką į gyvenimą, supratau, kad čia būtų gera pasidalyti, nes žinau, kad tai įkvėps ir kitus, taip pat aš neseniai atsidūriau, aš žinau, kad tai dirba man, mano vyras grįžta namo per septynias dienas myli rašybos procedūrą.
    osagiede turi sprendimą, kaip išspręsti šias meilės problemas
    * Meilės burtai „Win-Back Ex“ mėgėjai
    * Magiškos rašybos sėkmė ir populiarinimas
    * Laimingas žavesys - VERSLO ŽVAIGŽDĖ
    * skyriai - APSAUGA AUKŠTA
    * prakeikimas, dvasinis apsivalymas nuo piktosios dvasios.
    * Tradicinės šaknys ir vaistažolės išgydo ligą, vėžį, vėžį
    * Vaisingumo magija - VAISIŲ MOTERYS turi vaikų.
    * Dekretuokite magiją, ŽAIDIMŲ LOTERIJĄ IR VYKDYMO ŽAIDIMUS
    Čia galite nusiųsti pranešimą dr osagiede, kad padėtumėte jums nukreipti sprendimą per 42 valandas
    dr osagiede asmeninis el. pašto adresas (doctorosagiede75@gmail.com)
    „WhatsApp“ nr .: +2349014523836
    arba vibero nr .: +2349014523836

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveiki Es gribēju ātri informēt manu mīļoto, kas tur, ka iet caur nelaimīgs attiecības, es domāju, ka tiešsaistes burvestību nedarbojas, līdz es nonāca saskarē ar Dr Lomi, kas bija burvestību man un mans mīļākais atnāca atpakaļ uz mani tas bija tad es zinu, ka garīgā kontrole fizisko, Dr Lomi ir labākais pareizrakstības ritentiņā, kas var palīdzēt jums atkal jūsu mīļākais, palīdzēs jums ar jebkuru šķiršanās problēmu, viņš ir labākais jūs varat sazināties ar viņu uz e-pastu; lomiultimatetemple@gmail.com vai rakstīt viņam, izmantojot Line vai WhatsApp numuru +2349034287285 viņš var palīdzēt atrisināt jebkuru problēmu.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Noriu visiems čia papasakoti, kaip DR WALE pakeitė mano likimą. Beveik penkiolika metų dirbau pardavėja automobilių įmonėje ir vos gavau komisinio atlyginimo už sąskaitas, o tam tikras kolega pirko namus. Buvau sutrikęs dėl jos, nes visi pavydėjo, kiek komisinių ji uždirbo. Nesupratau, kas yra negerai, nes buvau geras savo darbe ir nebuvo nieko papildomo, dėl ko ji darė ją kitokia, ir beveik penkerius metus negalėjau sukaupti drąsos jai išreikšti save. Vieną dieną, kai ji mane vežiojo, paprašiau jos duoti patarimų ir nusprendžiau iš jos mokytis, bet ji pasakė, kad aš geriau dirbu darbą, todėl mane dar labiau supainiojo, nes, matyt, ji buvo geresnė. Po daugelio pokalbių ji man pranešė apie DR WALE, kuris jai atliko sėkmės burtą, dėl kurio ji tapo išskirtine. Ji davė man savo kontaktą ir paprašė pasikalbėti su juo ir padaryti viską, ko jis paprašys. Praėjo septyni mėnesiai, ir aš ką tik nusipirkau savo pirmąjį namą ir sutaupiau pakankamai pinigų, kad galėčiau išsiųsti savo mergaites dvynes į koledžą. Aš buvau palūžęs ir benamis ir niekada neįsivaizduoju, kad taip greitai turėsiu namą. Ačiū DR WALE. Paprašykite jo pagalbos ir su jo leidimu palieku jo tiesioginį kontaktinį numerį WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA El. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti