2020 m. gegužės 11 d., pirmadienis

Šios dienos daina: Kelly Clarkson - Because of You [žodžiai / lyrics]


Sveiki,

Vakar prisiminiau šią dainą ir kažkaip visai smagiai užmigau ją niūniuodamas. Ir ne dėl to, kad Kelly Clarkson kūrinys „Because of You“ būtų kuo nors labai jau linksmas, veikiau dėl pačios melodijos ir ritmo. Šioji Clarkson baladė viena garsiausių jos kūrinių, kuris įėjo į sėkmingiausią atlikėjos albumą „Breakway“ 2004 metais. Atlikėja kūrinį įrašinėjo su grupės „Evanescence“ nariais. Dainą parašė pati Kelly būdama vos 16 metų, kai jos tikrieji tėvai skyrėsi ir kūrinį ji norėjo patalpinti į debiutinį savo albumą, tačiau įrašų kompanija ją atmetė ir jai teko kūrinį gerokai patobulinti.

Muzikos kritikai dainą išgyrė dėl melodingos aranžuotės ir K. Clarkson vokalinio meistriškumo. Daina buvo populiari JAV-ose, kur Billboard pasiekė 7 poziciją, o šalyje parduota kiek daugiau nei 2 milijonai skaitmeninių kopijų. Ypač daina sėkmės sulaukė Europoje, kur vien Norvegijoje singlas tapo dukart platininiu, platininiu tapo – Danijoje, Britanijoje ir Brazilijoje.

Šiaip daina man asmeniškai kelia dideles simpatijos ir prisiminimus iš „senų gerų laikų“. Baladė, kuri turi muzikalumo, skambesio, užuomazgą, ryškią kulminaciją – dabar tokios baladės praktiškai lieka albume nepastebėtos, bet anuomet dar buvo labai klausomos. Džiaugiuosi iš naujo prisiminęs šį kūrinį, todėl dalijuosi juo su jumis.


Žodžiai / Lyrics
Kelly Clarkson - Because Of You
I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself
Cause my heart so much misery
I will not break the way you did
You fell so hard
I've learned the hard way
To never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake
A smile, a laugh every day of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I watched you die
I heard you cry every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry in the middle of the night
For the same damn thing

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I try my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Because of you
Because of you

Jūsų Maištinga Siela

2 komentarai:

  1. Aš sugebėjau su savo vyru pasitelkti rašybos gydytoją dr. Ajayi, kai sužinojau, kad jį žavi kita moteris, aš buvau labai laiminga, kad susisiekiau su rašybos atstovu, nes jis yra priežastis, dėl kurios aš sugebėjau laimėti savo vyrą. ir dabar gyvename ramybėje. Kreipkitės į dr. Ajayi dėl visų jūsų rašybos darbų, kurie padėjo man susigrąžinti savo vyrą. Manau, kad jis padės jums tai, kas jus vargina. El. Paštas drajayi1990@gmail.com „Viber“ arba „whatsapp“: +2347084887094.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Rašytojo paskambinęs dr. Ajayi padėjo man susigrąžinti savo vyrą po dvejų metų išsiskyrimo dėl nesusipratimo ir aš kelis kartus paprašiau jo sugrįžti namo, kad būtų su manimi ir trimis mūsų vaikais, bet atsisakau likti pas kitą moterį, kuriai aš tikiu. manipuliuoja juo. Aš mačiau liudijimą apie rašytoją dr. Ajayi, kai internete ieškojau pagalbos, kuris paaiškino, kaip jis padėjo jai išvežti brolį iš kalėjimo atlikus jai malonės burtą. Aš labai noriu, kad mano vyras grįžtų namo, todėl aš rašau „WhatsApp“ rašybos rašytojas: +2347084887094 ir papasakojo, ką reikėjo padaryti, k laikėsi visų nurodymų, o šiandien aš taip pat turiu pasidalyti savo liudijimu, nes mano vyras grįžo namo po trijų dienų po to, kai daktaras Ajayi padarė rašybą, kad jis norėtų grįžti namo, dabar gyvename laimingai. Aš abejojau, bet dabar nebeturiu abejonių, nes viskas, kas pasakyta rašybos ratu, man nutiko taip, kaip jis man paaiškino, taigi, jei jums reikia rašybos raštvedžio pagalbos iškilus bet kokioms gyvenimo problemoms, susisiekite su Dr. Ajayi el. : drajayi1990@gmail.com arba „WhatsApp“: +2347084887094.

    AtsakytiPanaikinti