2021 m. gegužės 30 d., sekmadienis

Šios dienos daina: Ava Max "My Head & My Heart" [žodžiai / lyrics]

 Sveiki,

Ava Max paskutiniuoju metu galima laikyti 2000-ųjų švaraus ir pozityvaus pop muzikos testamento vykdytoja. Pernai pasirodęs jos debiutinis albumas yra tai, kas jau praktiškai Amerikoje ir pasaulyje sparčiai nyksta. Dar prieš 20-15 metų daugelis rėkė, kad „popsas užkniso juodai“ ir šiandien matome, kad JAV muzikos rinką perėmė šiurkščios afroamerikietės, kurių tekstai nebecenzūruojami, o dainose išryškinami ne per smagiausi niuansai, o žodis „kalė“ yra privalomas raktinis, nes kitaip daina netaps hitu, tai šiuo atžvilgiu Ava Max galima laikyti Britney Spears linijos pop muzikos tęsėja.

Avos Max daina My Head & My Heart pirmąkart pasirodė 2020 m. lapkričio mėnesį ir greitu metu tapo hitu. Šiai dainai Britanijoje jau suteiktas sidabro sertifikatas, Australijoje – platininis, Italijoje ir Austrijoje – auksinis. Lietuvoje 36 klausomų dainų pozicijoje.

Šioji lengvai įsimenama daina kuo puikiausiai tinka klubams ir vakarėliams. Pagrindinis garso takelis panaudotas 2000 metais grupės ATC hito „Aplink pasaulį (La La La La La)“, o šioji licenciją buvo perpirkusi iš anuomet populiarios rusų muzikos grupės Ruki Vverh, pastaroji šią lengvai įsimenamą muzikinę kompoziciją sukūrė 1998 metais.

Pasiklausykite:


Žodžiai / lyrics

"My Head & My Heart"

Baby, now and then

I think about me now and who I could have been

And then I picture all the perfect that we lived

'Til I cut the strings on your tiny violin, oh woah

 

My mind's got a m-m-mind of its own right now

And it makes me hate me

I'll explode like a dynamite if I can't decide, baby

 

My head and my heart are torturing me, yeah

Lost my mind in your arms, I go to extremes, yeah

When angels tell me run, and monsters call it love, oh

My head and my heart are caught in-between, yeah

 

La-la-la-la-la

La-la-la-la-la-la-la

La-la-la-la-la

La-la-la-la-la-la-la

La-la-la-la-la

La-la-la-la-la-la-la

La-la-la-la-la

La-la-la-la-la-la-la

 

Tell me yes or no

Asking the heavens, "Should I stay or should I go?"

You held my hand when I had nothing left to hold

And now I'm on a roll, oh

Oh woah

 

My mind's got a m-m-mind of its own right now

And it makes me hate me

I'll explode like a dynamite if I can't decide, baby

 

My head and my heart are torturing me, yeah

Lost my mind in your arms, I go to extremes, yeah

When angels tell me run, and monsters call it love, oh

My head and my heart are caught in-between, yeah

 

La-la-la-la-la

La-la-la-la-la-la-la

La-la-la-la-la

La-la-la-la-la-la-la

La-la-la-la-la

La-la-la-la-la-la-la

La-la-la-la-la

La-la-la-la-la-la-la

 

I'm standin' at the crossroads

I cross my heart with X and O's

Which way leads to forever?

Woah-oh-oh-oh-oh

God only knows

 

My head and my heart are torturing me, yeah

Lost my mind in your arms, I go to extremes, yeah

When angels tell me run, and monsters call it love, oh

My head (My head) and my heart (My heart)

Are caught in-between, yeah

 

La-la-la-la-la (Oh)

La-la-la-la-la-la-la

La-la-la-la-la (Oh)

La-la-la-la-la-la-la

La-la-la-la-la (La, la-la-la, la-la-la, la-la-la, oh)

La-la-la-la-la-la-la

La-la-la-la-la (Oh yeah)

La-la-la-la-la-la-la-la


2 komentarai:

  1. Niekada neįsivaizduoju savęs to darančio, bet esu laimingas ir noriu, kad kiti turėtų jų pagalbą. Aš esu registruota slaugytoja, mano 5 metų santuoka iširo, mano vyras mane paliko, o mūsų vaikai išėjo iš namų, o kiti dalykai, kuriuos girdėjau, girdėjau, kad jis matė mergaitę, kurią iš visų jėgų stengiausi parvežti namo, maldavau, nors to nepadariau Nieko blogo nepadariau, kad viskas veiktų, bet jis visiškai atsisakė kalbėti, keistai elgėsi su manimi ir net nepaisė vaikų. Buvau nusivylusi ir turėjau kreiptis pagalbos, kol pamačiau daktaro Egwali dvasinių namų bylą. Jis patikino, kad bus patenkintas ir kad viskas bus gerai per kelias dienas, bet aš buvau tikrai skeptiškas. Pagaliau vėl susisiekiau su juo, mes kartu išgyvenome procesą ir nustebome, kad burtas suveikė ir mano vyras grįžo namo po 2 metų išsiskyrimo. Dr. Egwali, jis iš tikrųjų yra jo žodžių vyras, jei turite problemų dėl santykių ar bet kurio savo gyvenimo aspekto, kreipkitės į magą dr. Egwali dėl ilgalaikio gydymo.
    El. Paštas: Dregwalispellbinder@gmail.com
    „WhatsApp“ / „Viber“ numeris: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mes su savo vaikinu taip mylėjome vienas kitą, kad mūsų santykiai buvo išties nuostabūs ir sužinojome, kad niekada negalėsime vienas be kito. Nors aš jį labai mylėjau, niekada nežinojau, kad jis atsibodo nuo santykių ir domėjosi mano geriausiu draugu. Jis išsiskyrė su manimi ir aš buvau nuniokotas, prieš kiekvieną naktį eidamas miegoti sušukau akis, mano gyvenimas ir svajonės buvo sužlugdytos, kol susisiekiau su senu savo draugu, kuris tada supažindino mane su daktaro Egwali magiškuoju burtu. Daktaras Egwali davė man nurodymus, ką daryti, aš griežtai laikiausi jos ir pasakiau, kad mano vaikinas grįš pas mane elgetaudamas per 24 valandas. Mano draugas atėjo pas mane maldaudamas ir verkdamas ant kelių, ir aš jį priėmiau atgal. Ačiū dr Egwali už jūsų nuostabius darbus. Jei turite panašių ar blogesnių problemų, susisiekite su Juo el. Paštu: (Dregwalispellbinder@gmail.com) arba „WhatsApp“: +2348122948392 ir niekada nesigailėsite su juo susitikę.

    AtsakytiPanaikinti