2009 m. spalio 23 d., penktadienis

Amerikiečiui gresia kalėjimas už tai, kad savo namuose nuogas virė kavą

Vienam amerikiečiui gresia kalėjimas už tai, kad jis nuogas savo namuose virė kavą. Vyras kaltinamas ekshibicionizmu, praneša žiniasklaida. 29 metų Ericas Williamsonas iš Springfildo (Virdžinijos valstija) praėjusį pirmadienį pusę šešių ryto atėjo į virtuvę išsivirti kavos. Kaip tik tuo metu pro namą ėjo moteris su septynerių metukų sūnumi ir pro langą išvydo vyro nuogybes. Moteris kreipėsi į teismą dėl ekshibicionizmo. Vyras buvo sulaikytas. „E.Williamsonas norėjo, kad aš ir mano vaikas matytume jį nuogą“, - argumentavo moteris. Kaltinamasis pareiškė nebesuprantąs pasaulio. „Taip, aš buvau be drabužių. Tačiau aš juk buvau savo namuose“, - sakė jis TV stočiai „Sky News“. Be to, buvo tamsu ir jis nežinojęs, kad kažkas yra prie jo namų. „Aš pats esu penkerių metukų dukters tėvas. Niekada negalėčiau ko nors padaryti vaikui“, - teigė vyras. Policija dabar aiškinasi, ar E.Williamsonas žinojo, kad prie jo namų stovi moteris ir vaikas. Jei bus nuteistas, jam gresia vieneri metai kalėjimo ir 2 tūkst. dolerių bauda.

3 komentarai:

  1. as uz erica!taigi jis ne viesoi vietoi buvo nuogas o tik savo namuose...:/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nekaltas, jis buvo savo namuose.

    AtsakytiPanaikinti