2009 m. spalio 11 d., sekmadienis

Pasiskelbęs Ukrainos karaliumi Orestas I kviečia NSO į kovą su krize

Ukrainos karaliumi pasiskelbęs Orestas I nusprendė pasikviesti ateivius iš kitų planetų į kovą su krize šalyje ir jau užmezgė su jais kontaktus, pranešė vietos televizijos kanalas STB savo tinklalapyje. Pasivadinęs monarchu Orestas Karelinas-Romanišinas apsilankė su vizitu Zaporožėje, kur, remiantis ufonautų pranešimais, yra NSO anomalinė zona. Vietos kazokų kariuomenės ufologijos departamento vadovas Vladislavas Kaniuka padėjo karaliui pabendrauti su ateiviais iš kitų planetų - prie pat jo didenybės palapinės. "Kai NSO dingo, pasirodė moteris prie palapinės, kur miegojo karalius. Iš tikrųjų, matyt, įvyko kontaktas, nes ji ėmė kalbėtis su juo. Aš buvau apstulbintas", - sako kazokas ufonautas, pateikdamas kaip įrodymą ateivės iš kitos planetos nuotrauką. Dabar Orestas pirmasis įsitikinęs, kad būtent ateiviai iš kitų planetų išgelbės iškankintą politinių vaidų Ukrainą, kuri vykstant didelei ekonomikos krizei rengiasi naujiems prezidento rinkimams. "Aš žinau, jog jeigu deputatai nesugebės įvesti tvarkos tokioje turtingoje šalyje, aš manu, kad man, kaip karaliui, čia padės Esamybės", pareiškė karalius, rengdamasis naujai ufonautinei ekspedicijai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą