2020 m. vasario 12 d., trečiadienis

Šios dienos daina: Christina Aguilera, A Great Big World - Fall On Me [lyrics / žodžiai] cover Andrea Bocelli


Sveiki,

Šiandien noriu pasidalyti jautria pop muzikos balade, kuri kiekvieną iš mūsų nuskraidina, mano įsivaizdavimu, kažkur labai toli. Tai yra italų atlikėjo Andrea Bocelli ir jo sūnaus Matteo Bocelli atliekama daina „Fall On Me“ amerikietiška versija. Ją atlieka skardžiabalsis sopranas Christina Aguilera ir lyriškoji muzikos vaikinų grupė, pasivadinusi „A Great Big World“.

Daina pasirodė pernai antroje metų pusėje, tačiau tokio didžiulio atgarsio, koks buvo 2013 metais, kai vaikinų grupė kartu bendradarbiaudami su Christina Agulera pasauliui pristatė dainą „Say Something“, pastaroji pelnė ir Grammy, jau nebesulaukė. Tikriausiai norėdami paspartinti reklaminę kompaniją ir sustiprinti savo bendradarbiavimą, buvo nuspręsta 2020 metais sukurti vaizdo klipą. Emocionali baladė buvo atlikta gyvai per Grammy apdovanojimus, o pasirodymas buvo laikomas vakaro vokaliniu akstinu. Nekomentuosiu dainos subtilybių, manau, galiausiai ir nereikia, tiesiog paklausykite gyvo pasirodymo, pasižiūrėkite vaizdo klipą ir galiti palyginti su italų duetu, kuris taip pat yra labai šaunus.

Vaido klipas


Gyvas pasirodymas


Andrea Bocelli, Matteo Bocelli versija


Žodžiai / lyrics

Christina Aguilera, A Great Big World – Fall On Me

Sooner or later the lights up above
Will come down in circles and guide me to love
I don't know what's right for me
I cannot see straight
I've been here too long and I don't wanna wait for it
Fly like a cannonball straight to my soul
Tear me to pieces and make me feel whole
I'm willing to fight for it
To feel something new
To know what it's like to be sharing a space with you
Fall on me
With open arms
Fall on me
From where you are
Fall on me
With all your light
With all your light
With all your light
Sooner or later it all comes apart
The walls are all shattered, I'm back at the start
And I'm willing to follow this
Wherever it goes
The heart has its reasons that nobody knows
And I wanna believe in a world we can't see
Millions of particles passing through me
And I know there's a meaning
I feel it, I swear
I can't see the future, but I know that it's there
Fall on me
With open arms
Fall on me
From where you are
Fall on me
With all your light
With all your light
With all your light
With all your light
I close my eyes
And I'm seeing you everywhere
I step outside
It's like I'm breathing you in the air
I can feel you're there
Fall on me
With open arms
Fall on me
From where you are
Fall on me
With all your light
With all your light
With all your light
With all your light

Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. Gyvenimas gali būti sudėtingas ir patikėk manimi, gyvenimas man suvaidino daugybę triukų, aš niekada netikiu voodoo ar rašybos mintimis, nors esu apie jas perskaičiusi keletą knygų. Ypatingas vyras, vadinamas dr. Ajayi, man įrodo, kad vudu / burtų liejimas yra tikras ir egzistuoja. Mano vardas Sarah ir aš 45 metų su trim vaikais ir mylinčiu vyru. 8 gerus mėnesius buvau prislėgtoje būsenoje, nes mano vyras vieną rytą prabudau ir išėjo iš namų su savo drabužiais be jokio paaiškinimo, laukiau, kol jis tą dieną grįš namo, bet jo nebuvo kur rasti, t. paskambino ir pasakė, kad jam nebebus įdomu nei apie mūsų santuoką, nei apie vaikus, tai man atvėrė odą ir buvau šokas, nes negaliu atsiminti, kad turėjome kokių nors problemų, vėliau sužinojau, kad jis buvo su kita moterimi, visos derybos ir pastangos priversti jį grįžti namo buvo nesėkmė, jis elgiasi taip, lyg niekada anksčiau manęs nepažintų. Aš skaičiau kai kuriuos straipsnius tinklalapyje, kai pamačiau moters, kuri tvirtina, kad „Ajayi“ padėjo jai išspręsti šeimos problemas, liudijimą ir ji nutraukė ryšį. Aš pasirinkau kontaktą ir prašau rašytojo dr. Ajayi, aš išaiškinau jam savo problemas, jis pasakė, kad neturėčiau jaudintis, kad viskas bus gerai. Aš tuo abejoju, bet apsisprendžiau tai padaryti. Man buvo liepta atlikti tam tikrus dalykus, kuriuos aš padariau, ar žinai, kad praėjus 3 dienoms po rašybos liejimo ryte išgirdau beldimą į duris, tai buvo mano vyras, stovėjęs lauke, jis sakė nežinąs, ką daro ir net negaliu prisiminti, kiek laiko buvo išvykęs iš namų, labai džiaugiuosi, kad susigrąžinau savo vyrą ir dėkoju dr. Ajayi rašybos žinovui, nes susisiekus su juo mano gyvenimas praėjo sklandžiai ir noriu, kad ten būtų žmonių išgyvendamas mano ankstesnę būseną, kad turėčiau greitą pagalbą, tai kodėl aš dalinuosi savo liudijimu. Taigi, jei jūs išgyvenate dėl kokių nors gyvenimo sunkumų, susisiekite su dr. Ajayi el. Paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Whatsapp“: +2347084887094 ir džiaugsitės, kad tai padarėte.

    AtsakytiPanaikinti