2020 m. gruodžio 19 d., šeštadienis

Šios dienos citata: Christina Aguilera apie pandemijos sunkumus ir drąsą atsinaujinti bei eiti tolyn

Sveiki,

 

Vakar amerikiečių atlikėjai Christinai Aguilerai sukako 40 metų. Keistas amžius, galvoju, kaip aš jausiuosi ir ką galvosiu apie save, kai man sukaks tiek pat. Kodėl ji? Visą dešimtmetį (ir jau daugiau!) jos kai kurių dainų tekstai padėjo man gyventi, atsigręžti į save, tikėti tuo, ką darau. Daugelio dainų tekstai išties veikia! Nors Christina Aguilera eksperimentinė chameleonė, nuo soul, džiazo iki elektroninės pop muzikos, nuo operos iki aštrių roko dainų man padėjo pačiam atrasti savo visapusiškumą, išgyventi kūrybinius procesus, neįtikėtinai tamsius ir kartais itin šviesius, priimti savo žiaurumą, begalinį trapumą, sustiprėti, sunaikinti save tam, kad galėčiau perkurti ir tapti geresniu sau ir pasauliui žmogumi. Gal dėl to ji šiandien mano citatų rinkinyje.

 

Jūsų Maištinga Siela 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą