2021 m. rugpjūčio 23 d., pirmadienis

Filmas: "Amžiaus pabaiga" ("Šimtmečio pabaiga") / "Fin de siglo" / "End of the Century"

 Sveiki,

 

Argentiniečių režisierius Lucio Castro sukūrė filmą „Amžiaus pabaiga“ (ispan. Fin de siglo) (2019), galima pagal anglišką variantą versti „Šimtmečio pabaiga“. Kino kritikai pagyrė šį debiutinį režisieriaus filmą ir Argentinoje pripažino kaip geriausias debiutinis nepriklausomas filmas. Filme pasakojama apie vyrą, kuris atkeliavęs iš Argentinos atostogauja Barselonoje. Čia jis mieste sutinka vyruką, kurį pasikviečia pas save į apartamentus ir su juo permiega, tačiau netrukus vienos popietės seksas atveria tam tikrus prisiminimus ir pagrindinio veikėjo ilgesį...

 

Filmas su LGBT indeksu ir jame viso labo veikia tik trys veikėjai. Pirmojoje filmo dalyje, galima pamanyti, kad filmas „apie nieką“. Vyrukas bene 10-15 minučių vaikšto po Barseloną, apžiūri pastatus ir su niekuo nebendrauja. Totali vienišiaus kelionė į kitą kraštą. Galiausiai veikėjas prie jūros susipažįsta su kitu vyruku ir čia režisierius nemažai dėmesio skiria homoerotikai, kitaip sakant, „lovos reikalams“. Viskas lyg ir labai gražu, patrauklu, aktoriai įtikinamai vaizduoja seksą, tik pradedu įtarti, ar filmas nebus vien tik muilo burbulas, labai jau tuščias?

 

Staiga viduryje filmo įvyksta lemtingas pasakojimo lūžis ir du besikalbantys vyrai suvokia, jog jie prieš maždaug 20 metų drauge buvo susitikę ir anuomet buvo abu labai uždari dėl savo seksualinės orientacijos. Praeitis pradeda maišytis su dabartimi, o kiekvieno veikėjo 20 pastarųjų gyvenimo metų istorija pavaizduota taip, lyg joje dalyvautų būtų tie patys besikalbantys asmenys. Iš pradžių atrodo chaotiška ir nesuprantama, kodėl režisierius šitaip viską sujaukia: ar jis nori sukurti mistinę pasakojimo atmosferą, ar žaidžia veikėjų psichikos sutrikimais – nežinia. Galiausiai filmo pabaigoje įvyksta paskutinis pasakojimo lūžis – nuskaidrėjimas: viską mes linkę matyti, vertinti ir įsivaizduoti kitų pasakojimuose, lyg patys juose dalyvautume, bandome nujausti, kokius jausmus patirtume gyvendami kitų gyvenimus ir... režisieriui pavyko sukelti tą keistą pasakojimo stebuklą, veikėjų tarpusavio besijungiantį ir besiskiriantį empatijos jausmą. Neapsigaukite, pasakojimo problema ir vientisas siužetas labai paprastas, kone kurortinio romano banalybė, tačiau visuminis fokusas, kurį padarė L. Castro, sakyčiau, pavyko. Ko gal trūko? Mažesnės įžangos ir dar didesnės ir įvairesnės asmeninių istorijų plėtotės ir jų sumaišymo, kad pasakojimas išties primintų tuos mindfuck kompozicijos filmus, tačiau įtariu, jog tam sutrukdė ribotas finansavimas ir viską reikėjo supaprastinti.

 

Mano įvertinimas: 7/10

Kritikų vidurkis: 80/100

IMDb: 6.9




Jūsų Maištinga Siela 


5 komentarai:

  1. Sveiki vaikinai! Tai skirta tik šiam nuostabiam burtų kolekcionieriui, kuriam verta sekti, taip pat Katherine, mano geriausiai draugei. Aš esu Donna Burkley, aš gyvenu San Fransisko įlankoje, Kalifornijoje, mano emocinis gyvenimas pasikeitė į gerąją pusę po intervencijos. Egwali, kurį pristatė mano brangus draugas, kai visi manėme, kad tai padaryta atvirkščiai, taip ir atsitiko. Patikėkite, aš buvau nepatikimas dėl savo skirtingų susitikimų su daugybe burtininkų ir svetainių, kad sugrąžinčiau savo žavų ir simpatišką vyrą, be jokios abejonės, kad ten turėjo būti patikima vieta. Tada Kathy atėjo su daktaro Egwali straipsniu ir, užtarus gydytoją, pertrauka buvo visiškai kitokia patirtis ir naujas meilės maišas man ir vaikams. Šiandien mes vėl susituokėme ir nuostabiai gyvenome, dabar galiu patogiai vadintis tikru tikinčiuoju, vaikinai, kurie galėtų įsivaizduoti, kad jis grįš, dar kartą ačiū dr. Daugiau malonės jūsų alkūnėms. išimtis .. Tai jūsų kontaktai. „Whatsapp“: +2348122948392 / paštas: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. My wish right now is that God should continue to bless Dr Emu for his good works towards the life of those people who are heart broken. My name is Michael DeBruin and I am from the USA, it's been a while since my lover's attitude changed from being the caring type she has been to me, but later turned out not to be caring at all. But not long, I later discovered that my lover was having an affair with someone else. and also she told me she doesn't need me after all we pass through then a friend told me about a spell caster. that with the spell I will get back my woman, I took his cell number then called him and also what's-app him which he reply to me and I did some sacrifices to the spell man and he bought the items for me which he used for the sacrifices and later called me that before 48 hours my love will come back to me and now we are more in love with each other than ever. you can reach him on WhatsApp +2347012841542 or reach him via mail ; emutemple@gmail.com , my lover returned back and broke up with the other guy she was having a relationship with... Thank you Dr Emu.

    Https://emutemple.wordpress.com/

    Https://web.facebook.com/Emu-Temple-104891335203341

    AtsakytiPanaikinti
  3. Jei šiandien skaitote tai, laikykite save laimingu žmogumi, nes jums nereikės susidurti su nesėkme sprendžiant savo problemas. Buvau apgauta beveik 20 000 USD, kol galiausiai sutikau savo pagalbininkę daktarą Ajayi, moteris, su kuria noriu susituokti, pasakė, kad turėtume padaryti pertrauką, kad ji yra įsimylėjusi savo buvusį meilužį, ji paliko namus ir mes praradome ryšį. Svajok man po 6 mėnesių, kai nesiklausiau jos, turiu išsiaiškinti, kas iš tikrųjų vyksta, nes tai nustebino ir mes nesusipratome, ieškodamas pagalbos, mane apgavo įvairūs netikri rašytojai, bet buvau pasisekė rasti gydytojo Ajayi kontaktą internete, kai norėjau pasiduoti savo ieškojimuose. Aš paaiškinau save gydytojui Ajayi, o jis perskaitė, prieš pasakydamas, ką reikia daryti, aš vykdžiau jo nurodymus ir šiandien esu laimingai vedęs savo moterį ir laukiamės pirmojo kūdikio. Galite kreiptis į daktarą Ajayi dėl jo dvasinės tarnybos „Whatsapp“ / „Viber“: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. GRĄŽINKITE BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ DABAR ARBA ATSTATYK NUTRAUKUSIUS SANTYKIUS, SANTUOKĄ.

    Man tiesiog apmaudu, kad man taip ilgai ir daug kartų skaudėjo ir verkiau. Ačiū, DR WALE, norėjau, kad būčiau tave radęs anksčiau, tu būtum išgelbėjęs mane nuo daugybės skausmų pastaruosius penkerius metus, mano buvęs mylimasis paliko mane dėl kitos moters vos per kelias dienas aš susisiekiau su tavimi DR WALE, tu sugrąžinai mano nutrūkusius santykius Išleidau pakankamai nedidelį turtą, kad galėčiau išvykti į savo svajonių kelionę atostogauti, bet kokia prasmė leistis į svajonių kelionę be savo gyvenimo meilės. DR WALE suteikė man vilties, o jo sąžiningumas yra gaivaus oro gurkšnis, jaučiuosi tokia gera ir sunki širdyje laimė susigrąžinti buvusį meilužį. Kuris maniau, kad jis dingo amžiams. Mes dabar susituokę, nes dalinuosi su jumis savo liudijimu. Jei nutrūko santykiai ar santuoka arba norite susigrąžinti buvusį meilužį, susisiekite su DR WALE šiandien yra geriausia. jo kontaktai yra WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mano žmona grįžo!!!
    Prieš šešis mėnesius turėjau problemų su žmona, dėl kurios išsiskyrėme. Kai ji išsiskyrė su manimi, aš nebebuvau savimi, jaučiausi tokia tuščia viduje. Iki tol, kol mano draugė papasakojo apie rašybos mašinėlę, kuri taip pat padėjo išspręsti tą pačią problemą, kurią ji rado tinklalapyje. i WhatsApp rašybos valdiklis ir aš jam papasakojau savo problemą ir padariau tai, ko jis manęs prašė trumpai. Kad trumpai apibendrinčiau ilgą istoriją, kol nesupratau, kas vyksta, ne anksčiau kaip po savaitės žmona man atrašė žinutę ir pasakė, kad nori sugrįžti. ir todėl ji grįžo pas mane ir pasakė, kad apgailestauja dėl to, kas nutiko. Dabar ji man kiekvieną kartą ir kiekvieną dieną pasakykite, kad myli ir pasiilgsta manęs. Esu labai dėkingas šiam puikiam burtininkui DR WALE ir nenustosiu skelbti jo vardo internete vien už gerą jo atliktą darbą. Jei jums reikia pagalbos, galite susisiekti su šiuo puikiu žmogumi, jis padės jums bet kokiu būdu, galite parašyti jam el. laišką adresu WhatsApp: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti