2022 m. vasario 13 d., sekmadienis

Šios dienos daina: Monika Liu – Sentimentai [lyrics / žodžiai]

 

Sveiki,

Daug kas klausė, kaip man skamba vakarykštė, ką tik Lietuvoje išrinktoji Monikos Liu eurovizinė daina „Sentimentai“. Buvau vienas pirmųjų, kuris išgirdo šį kūrinį ir daina man iškart labai patiko. Ritmiška ir primenanti šešto-septinto dešimtmečio lietuviškos estrados mokyklą, bet kartu daina turi ir šiuolaikinių ritmų, elektroninės muzikos elementų. Bet kokiu atveju, daina išsiskiria iš kitų popso standartų ir, jeigu ne Monika Liu, tikriausiai siųsčiau Lolitą Zero, kurios hiperbolizuotas elektroninės muzikos šou tikrai būtų proveržis lietuviškos muzikos ir galgi net Eurovizijos kontekste.

Kad ir kaip man patiktų Monikos Liu daina, visgi būkim realistai, daina, kuri yra skoninga, elegantiška, be didesnės provokacijos, manau, didelių šansų pačioje Eurovizijoje neturi. Žinoma, ji turės klausytojų auditoriją, bet jos vieta, žiūrint ir interneto lankytojų iš viso pasaulio įspūdžius, akivaizdu, kad bus tokia, kuri užpildys tą viduriuką. Šįkart kviečiu pasiklausyti „Sentimentų“.


Lyrics / žodžiai

Monika Liu – Sentimentai

Tuk, tuk-tuk

Naktį į širdį pasibeldžia

Ilgesio pilna

Atminimų lydima

Dvasia

Tu, tai tu, tai tu

Seniai matytas veide

Ko juokies lyg klounas

Iš mano spindinčių akių?

 

[Chorus]

Sukasi ratu galvoje momentai

Bėga bėga ten, kur ir Tu

Milijonas rožių lyg sentimentai

Skęsta jūroje debesų

 

[Verse 2]

Ošia jūra nerami

Man ašaros akyse

Viskas, jis nebesugrįš niekada

Jis atplaukė juoda puta

Pamenu, kaip stoviu Nidos kopų vidury

Ir žuvėdrai moju

Toli, toli

 

[Chorus]

Sukasi ratu galvoje momentai

Bėga bėga ten, kur ir Tu

Milijonas rožių lyg sentimentai

Skęsta jūroje debesų

Sukasi ratu galvoje momentai

Bėga bėga ten, kur ir Tu

Milijonas rožių lyg sentimentai

Skęsta jūroje debesų...

 

Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras: