2024 m. sausio 27 d., šeštadienis

Šios dienos daina: Silvester Belt — Luktelk [lyrics / žodžiai]



 Sveiki,

 

Tenka pripažinti, kad nieko iki šiol nežinojau apie jaunosios kartos lietuvių atlikėją Silvester Belt. Pasirodo, jis debiutavo seniau „X faktoriuje“ ir ten gan sėkmingai buvo pasirodęs. Tačiau nežiūriu daugiau tų muzikinių projektų, jie labai jau nusibodę ir tikriausiai jie svarbesni patiems dalyviams, kurie dar neatrasti, kurie nori ir gali save išmėginti, taip pat žiūrovams, kurie vis dar „neatsivalgė“ tų pačių metai iš metų kartojamų formatų.

 

Nepaisant visko, mane labai nustebino Silverster Belt dainos „Luktelk“ pasirodymas pirmajame nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos ture ir kol kas tai yra geriausias muzikos kūrinys, kuris galėtų drąsiai atstovauti Lietuvai. Internetiniai komentarai, YouTube reakcijos iš viso pasaulio rodo, kad nė vienas įrašas neparodė, jog daina kokia nors nesuprantama, nemėgstama ar dar kažkaip kitaip kritiškai vertinama. Priešingai, dainos tonas labai kabinantis, modernus, primenantis kažkuo ir tuos pačius 90-ųjų bumčikus, kurie buvo leidžiami iš anuomet raudonų Audi 80 automobilių.

 

Tačiau viską, ką savo dainoje ir pasirodyme Siverstras, atrodo labai šauniai švelniai, žmogiškai, be agresijos, subtiliai laisvai, moderniai. Gal pagalvočiau dėl pačios choreografijos ir šokėjų išvaizdos, nes primena kaukėtus plėšikus, nors, suprantu, norima padaryti tokį gatvės jaunatvišką dance stilių, tačiau neatimsi vieno – pats kūrinys puikus! Didžiulis auskaras nosyje – liuks, patinka ir tos plačios kelnės, šokio momentas. Nustebau ir tai, kad atlikėjas neslepia savo orientacijos, priima save tokį, koks yra, ir kuria tai, ką nori kurti. Daina tikrai gera ir man ji jau kokias kelias savaites skamba galvoje, tad negaliu nepasidalyti tomis natomis, kokios dabar skamba pas mane per playliste.

 

Pasiklausykite ir Jūs




Gyvas pasirodymas:




 

Sivester Belt – Luktelk

[lyrics / žodžiai]

 

Diena viena ir vėl kita

Tarytum čia, bet tas sustojo

Einu tai ten, einu tai šen

Ir kai sutems, ir vėl iš naujo

 

Rytoj, rytoj, rytoj

Pažadu mylėt tave rytoj

Laboj, laboj, laboj

Surasi tu mane nakty laboj

 

Ar aš vis dar gyvas?

Ar tebepažįsti mane?

Saulė nepakyla

Pasakyk, ar liksi šalia

 

Luktelk, luktelk

Dar vieną minutę luktelk

Luktelk, luktelk

Dar vieną minutę luktelk

 

Naktis viena, naktis kita

Kaip visada, aš vėl iš naujo

 

Rytoj, rytoj, rytoj

Pažadu mylėt tave rytoj

 

Ar aš vis dar gyvas?

Ar tebepažįsti mane?

Saulė nepakyla

Pasakyk, ar liksi šalia

 

Luktelk, luktelk

Dar vieną minutę luktelk

Luktelk, luktelk

Dar vieną minutę luktelk

 

Stovime tyloje grojančio radijo

Nebenoriu šokt, nebenoriu šokt

Stovime tyloje grojančio radijo

Nebenoriu šokt, bet man reikia šokt

 

Ar aš vis dar gyvas?

Ar tebepažįsti mane?

Saulė nepakyla

Pasakyk, ar likѕi šalia

 

Luktelk, luktelk

Dar vieną minutę luktelk

Luktelk, luktelk

Dаr vieną minutę luktelk

 

Jūsų Maištinga Siela


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą