2024 m. vasario 16 d., penktadienis

Šios dienos citata: Ąžuolas Misiukevičius apie savo seksualinę orientaciją: gėjus, biseksualus ar heteoseksualus?

 

Labi, žmonės!

„Esu neapsisprendęs. Pirmiausia, man yra duota jaunystė. Aš vadovaujuosi laisve. Esu bandęs ir su „juo“ ir su „ja“. Aš nesu apsisprendęs, nežinau, kas bus po dvejų metų, gal šalia manęs bus moteris, o gal – vyras. Bus tada, kai įvyks vestuvės, visi matysite, bus skandalas, ko labiausiai Lietuvai ir reikia.“ Ąžuolas Misiukevičius

 

Šiaip nesidomiu Ąžuolu Misiukevičiumi, tiesą sakant, nelabai žinau, ką jis gyvenime veikia, neseku jokiose platformose, tačiau paskutiniu metu teko perskaityti Delfi straipsnį, kuriame jis pristato savo dabartinę pasiją – širdies draugą. Na ir gerai, juk meilės turi būti daug, kad kažkaip kompensuotume tą juodumą ir blokus, kurių gyvenime pas dažną tikrai netrūksta. Tačiau pastebėjau pas Ąžuolą tą atpažįstamą traumuoto žmogelio kovingą poziciją. Kodėl stilistai visu tuo pasižymi? Mantas Petruškevičius, Juozas Statkevičius... Dažnai skandalai, būtinai per visą Lietuvą, garsiai, tarsi bandytų amžinai įrodyti, kad yra svarbūs. Tai mažo žmogaus savigyna, kuri suformuoja kovingą, dažnai agresyvų charakterį, kuris pasireiškia drastišku ėjimu į viešumą, demonstruojant visą savo pažeidžiamumą, kad to pažeidžiamumo nebebūtų. Tai gėjams stilistams labai būdinga, juk matome ne vieną tokį ir visi daugiau ar mažiau, nepriklausomai nuo amžiaus, yra panašūs. Aišku, savaime tai nėra blogai, juk su visu tuo primestu rėmu iš sociumo reikia kažkaip tvarkytis...

 

Jūsų Maištinga Siela


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą