2024 m. spalio 19 d., šeštadienis

Šios dienos daina: Norbertas – Sapnas [žodžiai / lyrics]


Sveiki,

 

Jau kelias savaites niūniuoju Norberto dainą „Sapnas“. Pozityvumu ir savita ironija dvelkianti daina man nepaprastai panaši į lietuvių atlikėjos Monique hitą „Palauksiu, kol užmigsi“. Ar gali būti, kad Norbertas išsipirko šios dainos melodiją? Nors žodžiai absoliučiai skiriasi, tačiau priedainių melodika nepaprastai panaši. Nors tai lyg ir atskira daina, bent taip jau supratau iš jo interviu. „Dainos „Sapnas” kūrybinis procesas buvo išskirtinis tuo, kad jame turėjau išlipti iš savo „tradicinio” muzikos žanro. Tame dažniausiai yra visa magija - kartais tai, ko mes labiausiai vengiam arba galvojam „nežinau ar tai man”, tas labiausiai pasiteisina ir nustebina. Be abejo, šią dainą kurti buvo ypatinga patirtis dar ir dėl to, kad prie jos prisidėjo nuostabūs bendraautoriai, su kuriais iki šiol nebuvau kūręs. Jie paskatino mane išeiti iš komforto zonos ir išbandyti save kitame amplua“.

 

Nepaisant to keisto panašumo, man daina patinka, kaip ir Monique kūrinys. Labai smagus ir netikėtas skambesys, primenantis kažkurio praėjusio amžiaus dešimtmečio lietuvišką sovietinę estradą, kurią pastaruoju metu naudoja daug Lietuvos atlikėjų kaip „cinkelį“. Lengvumas ir sapniškas optimizmas, perteiktas vaizdo klipe kaimiškoje atmosferoje ant ežero liepto ir malkinės bei medinių tradicinių lietuviškų medinukų namų sukuria kažką lengvai prusaitiško. Pasiklausykite ir patys įvertinkite.




 

Norbertas – Sapnas

[žodžiai / lyrics]

 

Pradingai

Paprastai

Kažkur tamsiam mieste

Nemaniau, kad taip lengvai

Suvystysi mane

 

Pasirodyt nesustoji

Ir vis tiek nepasiduodi tu

Vis vilioji ir vilioji

Ar laikai mane tokiu kvailu?

 

Noriu su tavim nubust

Noriu pakalbėti apie mus

Pastatyti tau gražius namus

Taip gyventi ištisus metus

 

Neilgai

Pabuvai

Bet vis tiek tavęs man daug

Nežinau ar supratai

Į tave aš įklimpau

 

Pasirodyt nesustoji

Ir vis tiek nepasiduodi tu

Vis vilioji ir vilioji

Ar laikai mane tokiu kvailu

 

Noriu su tavim nubust

Noriu pakalbėti apie mus

Pastatyti tau gražius namus

Taip gyventi ištisus metus

 

Noriu tau rašyt eiles

Noriu atleisti visas klaidas

Tai galėtų būti apie mus

Bet gal jau laikas man pabust

 

O gal jau užtenka

Tavęs man gana, gana, gana

Ir vasara baigės

Tavęs čia nėra, nėra, nėra

 

Noriu su tavim nubust

Noriu pakalbėti apie mus

Pastatyti tau gražius namus

Taip gyventi ištisus metus

 

Noriu tau rašyt eiles

Noriu atleisti visas klaidas

Tai galėtų būti apie mus

Bet gal jau laikas man pabust

 

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą