2020 m. birželio 8 d., pirmadienis

Filmas: "Malonė" / "Mercy"


Sveiki,

Šįkart visai nesididžiuodamas pasakysiu, kad pažiūrėjau vieną iš tų „pigesnių“ siaubo filmų, kuris vadinasi „Malonė“ (angl. Mercy) (2014) ir visomis prasmėmis yra labai keistas. Pasakojimas apie demono apsėstą močiutę, kuri jaunystėje labai norėjo susilaukti vaikelio ir todėl ėmėsi burtų, todėl dabar atėjo metas sumokėti skolas.

Kai močiutė nusiveda anūką (filmo pradžioje) prie prosenelės kapo ir ten pasirodo barškuolė, kuri negali tokiose vietovėse veistis, (nes dar apskritai šaltas metų laikas vaizduojamas, net aktoriai su striukėmis), tada močiutė paduoda smuiką berniukui, kad šis pagrotų gyvatei... Galiausiai gyvatė, jau kompiuterizuota, ir labiau panaši į žaltį, nebe barškuolę, prašliaužia pro kojas. Tada supratau, šachas, matas ir šakės (trys viename), kad nieko čia su tuo filmu gero nebus. Vėliau tas, žinoma, ir pasitvirtino. Pradėkime nuo to, kad visi suaugę dienos metu, kurie nepanašūs į alkoholikus (neskaitant dėdės), vos tik susitikę maukia viskį iš stiklinių be užsigėrimo prie mažamečių vaikų (tradicija, Verga, tradicija); tada močiutė, paklaikusi pargabenama iš prieglaudos, ir visi iki tol ją pažinoję jos bijo kaip velnias kryžiaus, bet taip artimiesiems, kurie turėtų močiutę labiausiai pažinoti, ir nepaaiškinama, kad ji pardavusi sielą, atrodo, neįtikėtina, dar baisiau už patį siužetą.

Jau nebekalbėsiu apie vaikų vaidybą, kuri apgailėtinai teatrališka, nenatūrali, kai kurios veido išraiškos suvaidinamos jau po ištariamų frazių, tik „tarp kitko“, na, o finale visa šeimynėlė, kuri turėjo, liaudiškai tariant, būti „triedusi iki kulno“, be jokio emocinio šoko užkasa burtų knygutę ir gražiai saulėtą dieną apsikabina, įprasmindama pačius banaliausius ir labiausiai nusidėvėjusius siaubo filmo finalinius šablonus.

Tai filmas – katastrofa, bet, jeigu mėgstate katastrofų filmus, (čia perkeltine prasme), žinoma, mėginkite ir bandykite, aš tai pabaigoje jau prasukinėdamas žiūrėjau, nes, Dievas mato, laikas – pinigai. Tai tiek to šauniojo S. Kingo apsakymo „Motušė“ ir beliko.

Mano įvertinimas: 2/10
IMDb:5.0


Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. Mano vardas Loana, aš esu iš Monako. Aš turiu vaikiną, su kuriuo susidraugavau, dvejus metus. Jis tiesiog pabudo vieną rytą ir pasakė, kad santykiai baigėsi. Aš buvau ašarose beveik 4 savaites. buvau tokia sumišusi ir suirzusi. Aš pasiunčiau seserį ir geriausią draugę Susan eiti jo maldauti, bet jis tvirtino, kad santykiai baigėsi, kad jis nuo manęs pavargo. Iki labai geros dienos, kai išgirdau apie dr. Ajayi, skaičiau jo svetainėje keletą liudijimų, todėl nusprendžiau pabandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man papasakojo dalykų, kuriuos reikia padaryti, kad jis galėtų ištarti burtą. Iš pradžių galvojau, ar turėčiau tai padaryti, ir apsisprendžiau pamėginti. Aš padariau tai, ką liepė dr. Ajayi rašybos rašytojas, tada ne vėliau kaip per 7 dienas iš niekur mano vaikinas, kuris mane paliko be priežasties, vieną vakarą atėjo į mano namus ir maldavo, kad mane grąžintų, jis net atėjo su savo brolis ir paprašė atleidimo .. Po tiek skausmo, kurį praėjau, mano vaikinas vis tiek grįžo ... esu toks laimingas ... dėkodamas dr. Ajayi, galite susisiekti su juo dėl bet kokio rašybos darbo. Tikiu, kad jis pamatys jus per jūsų RYŠIŲ problemas.

    Paštas: drajayi1990@gmail.com
    „Viber“ / „Whatsapp“: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti