2024 m. liepos 15 d., pirmadienis

Šios dienos citata: aktorė Shannen Doherty apie laisvę gyventi taip, kaip norisi

 

„Jūsų gyvenimas nuolat keičiasi. Atrodo, viskas turi būti padaryta tobulai, o aš to gyvenime nesilaikiau. Gyvenau taip, lyg nebūčiau viešumoje. Galvodavau: „Aš jauna. Turiu teisę patirti naujų dalykų, o jei noriu nueiti į barą ir prisigerti, tai mano teisė“. Shannen Doherty

Kasdien miršta koks nors garsus aktorius ir aktorė, visų čia ir nesuminėsi, tačiau „Namelis prerijose“, „Beverli Hilsas 90210“ ir „San Francisko raganos“ aktorė Shannen Doherty man kažkokia 2000-ųjų išskirtinė ikona. Kol visas pasaulis dievino blondines, man Doherty buvo savita, labai įdomios ir išraiškingos, netipinės struktūros. Vakar, dar nežinodamas, kad liepos 13 dieną ji pralaimėjo kovą su vėžiu (tik ar gerai sakyti „pralaimėjo“, jeigu jau niekaip vėžio smegenyse ir kauluose nebeįveiksi?), taigi, nežinodamas apie jos išėjimą, kažkaip pagalvojau, kaip jai sekasi gyvenime, kaip ten reikalai su vėžiu, ar bepamatysime viešumoje ją ir šast – žinia kaip iš giedro dangaus. Sh. Doherty prisimenu kaip šiokią tokią skandalistę jaunose dienose, kuri nesitaikstė su sistemomis ir ji leido sau daugiau viešumoje nei daugelis savo kartos aktorių, o šioji citata parodo, jog ji vertino laisvę ir nemėgo suvaržymų. Manau, tai svarbu.

Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą