2019 m. gegužės 16 d., ketvirtadienis

Šios dienos daina: Slovenia Eurovision Zala Kralj & Gašper Šantl - Sebi [žodžiai / lyrics]


Sveiki,

Peržvelgęs pirmojo pusfinalio 2019 metų Eurovizijos konkurso dainas ir pasirodymus, galiu pasakyti, kad konkursas menkai kuo apskritai bejaudina. Nors pasirodymo mastu gal ir būta įdomesnių sprendimų, įvairovės, bet kūrinio, kurio dar norėtųsi paklausyti, pavyzdžiui, per ausines, yra tik vienetai.

Vienas iš tokių kūrinių, patekusių tiesiai į finalą, yra Slovėnijos Zala Kralj ir Gašper Šantl ir jų daina „Sebi“. Jaukumu, paprastumu ir neišsišokimu pasižyminti daina. Aišku, galima diskutuoti dėl pagrindinės vokalistės vokalinių parametrų, tačiau man visuma labai patiko ir tikrai pralenkė rėkiančias, šaižias ir neįdomias „balso divas“. Pasiklausykite:


Žodžiai / Lyrics

Zala Kralj and Gašper Šantl - „Sebi“ (Slovenia Eurovision)

Ko so tvoje misli polne
Lahko poslušaš, kako mi bije srce
Ko težko je tvoje breme
K meni se lahko zatečeš
Vprašaj, kaj me vodi dalje
So dosežki in razdalje
Kot list gre z vetrom in se mu upira
Jaz grem s tokom in se mu upiram
Vedno se ne vidi zvezd
Sam ostani sebi zvest
Ne govori mi oprosti
Vedno se ne vidi zvezd
Sam ostani sebi zvest
Ne govori mi oprosti
Solze v tvojih so očeh
Pusti, da tečejo
Ko najine želje so različne
Sprejmeš me in sprejmem te
Poglej me
Ni nujno da ima vse pomen
Večnost in ta planet nista prijatelja
In jaz sem kot snežinka, ki čaka na pomlad
Vedno se ne vidi zvezd
Sam ostani sebi zvest
Ne govori mi oprosti
Vedno se ne vidi zvezd
Sam ostani sebi zvest
Ne govori mi oprosti
Ni ti treba se dokazovat
Vezejo nas iste solze, isti strah
Vedno se ne vidi zvezd
Sam ostani sebi zvest
Ne govori mi oprosti
Vedno se ne vidi zvezd
Sam ostani sebi zvest
Ne govori mi oprosti
Vedno se ne vidi zvezd
Sam ostani sebi zvest
Ne govori mi oprosti

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą