2023 m. vasario 2 d., ketvirtadienis

Šios dienos citata: Tomas Janonis apie pensijų II pakopos aferą

 

Sveiki,

Vėl politizuosiu, nors politika – ne mano laukas, bet kai sistema skaičiuoja mano pinigus ir juos bando nusisavinti, negalima tylėti. Prieš kurį laiką pasirodė Ingos Ruginienės straipsnis Kaupimas II pakopos privačiuose pensijų fonduose – šimtmečio afera. Buvau, tiesą sakant, šokiruotas, kad tik dabar kažkas profesionaliau prabilo apie šią visuotinę apgavystę. Jau savo gyvenime atmušiau du per prievartą į pensijų II pakopą įtraukimus. Vis klausiau, ar tai natūralu, jog kažkas kažkur be mano sutikimo gali nuskaityti mano pinigus? Mat, pats turiu atšaukti šį įtraukimą, o jeigu nesidomiu savo bankiniais reikalais – pats kaltas. Kas čia per sistema idiotams? Baisiausia buvo, kad niekas dėl to nesipiktino, mūsų pilietinis pasyvumas yra vėžio stadijos, nes gali bet kokia institucija tave „teisėtai“ žaginti, o tu net necyptelsi. Jau prieš kelerius metus, dar prieš pat pandemiją, baisėjausi šiuo aparatiniu piliečių dūchinimu (nelabai randu tinkamo žodžio bendrinėje kalboje), nes mus iš tikrųjų laiko kvailiais, o dažnas dar ir apsimeta, kad tai natūralu, nes... o ką čia padarysi, vis tiek bus taip, kaip nuleis valdžia.

Tomas Janonis pratęsė I. Ruginienės diskursą šia tema. Tad galiu tik pasidžiaugti, jog kažkas pagaliau apie tai kalba, brėžia dūchinimo kontūrus. T. Janonio straipsnis Nekiškite nagų prie mano pinigų: aš pats nuspręsiu,kaip kaupsiu pensijai.

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą