2012 m. liepos 9 d., pirmadienis

Seserys Dakota ir Elle Fanning. Dakota or Elle?



Sveiki visi,

Visai neseniai, man „Facebook‘e“ besėdint, pradėjome diskutuoti apie jaunosios kartos seseris Fanning – abi be proto talentingos, įdomios, charizmatiškos, drąsios, veiklios ir kokios tik norite – žodžiu, tikrosios Holivudo ėdikės. Retai būna, kad du vaikai iš vienos šeimos nuo pat mažens kiltų tais pačiais karjeros laiptais ir neprarastų savo populiarumo bei įdomumo – neskaitant Olsen mergaičių – jų net trys! Dakota ir Elle Fanning, tikriausiai žinomos iš daugelio įvairiausių filmų, bet nesidomintiems kinu, tikriausiai sunkoka susigaudyt, kad jos seserys.

Kyla natūralus klausimas – kuri sesuo geresnė ir talentingesnė? Aš asmeniškai, kol kas drąsiai reiškiu simpatijas vyresnėlei Dakotai Fanning (g. 1994 m.), kuri nuo pat mažens pradėjo užkariauti Holivudo vaikų pasaulį ir kartu gauti itin ryškius vaidmenis suaugusiems skirtuose filmuose – Man of Fire (Degantis žmogus), War of the World (Pasaulių karas), I am Sam (Aš esu Semas), The Runaways (Bėgantis kelas), Charlotte‘s Web (Šarlotės voratinklis), Dreamer (Svajotoja), Hide and Seek (Slėpynės), Uptown Girls (Turtingos mergiotės), Winged Creatures (Sparnuoti padarai), The Secret Life of Bees (Slaptas bičių gyvenimas), Push (Išrinktųjų medžioklė), The Twilight (Saulėlydis sagose) bei dar kituose filmuose, taip pat yra įgarsinusi animacinių personažų.

Elle Fanning – jaunėlė sesuo (g. 1998 m.), nemažai žmonių pradėjo ją mėgti labiau negu seserį pamatę filmą „Kažkur“ (Somewhere), nusifilmavusi Sofios Coppolos filme, po kurio ėmė plaukti itin gerų filmų pasiūlymai. Elle pirmą kartą su seserimi pasirodė filme „Aš esu Semas“, tiesa, tąkart jai tebuvo vos dveji ir praktiškai nieko nevaidino. Ją taip pat galima išvysti „Super 8“, „Babelis“, „Deža Vu“, „Mes nusipirkome zoologijos sodą“ bei įvairiuose epizodiniuose išėjimuose per serialus.


Dakota ir Elle visai dar mažos.


Dakota ir Elle, kuri ūgiu praaugo sesę.

Manau, kad Dakota dėl savo vyresnybės ir vaidmenų daugumos ima viršų, tačiau neabejoju, kad ir Elle turi parako. Kažkada buvau pradėjęs žiūrėti filmą „Kažkur“, sako, ji ten itin sužibėjusi, tačiau labai sunkiai man tas filmas slinko, tad pasakiau sau – gal kitąkart, kada nors...

Šiuo metu abi seserys intensyviai filmuojasi. Laukiu naujos Dakotos Fanning filmų bangos ir jau labai greit – šį rugsėjį į ekranus grįš po ilgos tylos (baiginėjo mokyklą) su filmų „Now is Good“, kuriame ji atliks sergančios nepagydoma liga merginos vaidmenį. Labai laukiu šio filmo, aišku, Lietuvos kino teatrus jis tikrai aplenks, tačiau vien Dakotos noriu jį pamatyti, taip pat šiais metais numatyta dar viena filmo „The Motel Life“ bei „Brėkštanti aušra. Antra dalis“. Kaip matote, filmų dar bus ir bus, jeigu neišsipildys majų kalendorius. J








Jūsų Maištinga Siela,
Man galite brūkštelti: cirkininkas@gmail.com

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą