2012 m. liepos 26 d., ketvirtadienis

Filmas: "Važiuok" / "Drive"



Sveiki visi,

Šiandien noriu trumpai pakomentuoti kino filmą „Važiuok“ (Drive) (2011 m.). Tai filmas pasirodęs ir Scenoramoje, jį galėjote išvysti specialiame seanse. Šįkart ir vėl pabūsiu kritiškas, nes filmas manęs nesužavėjo. Tuoj paaiškinsiu kodėl. Viskas su šiuo filmu kaip ir gerai – danų kilmės režisierius tyčia sukūrė tik iš pažiūros tylų personažą – jį įkūnijo Ryan Gosling. Jam priekaištų neturiu – jis ir vėl buvo puikus, stiprioje rolėje, kai reikia kalbėti apie „save“ iš vidaus gelmių. Tą patį galiu pasakyti ir apie britų aktorę Carey Mulligan – ji taip pat buvo puiki...

Vidinė įtampa turėjo kilti iš personažų ir žadinti mano alkį, tačiau man to neužteko, kad užlopytų filmo siaurą ir šiek tiek nuvalkiotą siužetą – pinigai, kriminalai, mašinos, apiplėšimas, sąskaitų suvedinėjimas. Sorry, bet man, tiesą sakant, buvo nuo-bo-du. Šiaip filmas nėra prie prastų juostų krūvos, tačiau kažkuo išskirtine taip pat nepavadinčiau. Geri aktoriai ir vaidyba? Tai galima sutikti kas antrame draminiame filme, o pačios istorijos neatpirko nei šaltas ir subtilus, tylus personažo sadizmas, keista „meilė“, kurios irgi meile nepavadinsi... Kažkaip man šis filmas buvo sausas, troškus, nelindo nei į galvą, nei į sielą. Man asmeniškai trūko originalumo, kažko netikėto tiek ekspresijoje, tiek siužete. Likau tiesiog nepasitenkinęs...

Mano įvertinimas: 6/10
Kritikų vidurkis: 78/100
IMDb: 7.8



Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą