2016 m. kovo 5 d., šeštadienis

Šios dienos daina: Jess Glynne "Hold My Hand"




Sveiki, skaitytojai,

Populiari britų atlikėja Jess Glynne šįkart svečiuojasi mano tinklaraštyje su daina „Hold My Hand“ (liet. Laikyk mano ranką). Na, atlikėja jau yra pelniusi Grammy apdovanojimą už dainą „Right Here“, tačiau man kur kas mielesnė ir skambesnė bent man pasirodė jos daina „Hold My Hand“, kuri paskutiniu metu kaip lapė į vištidė įsisuko į mano mp3 klausomiausių kūrinių topą. Šis kūrinys iš atlikėjos debiutinio albumo „Aš verkiu, kai tu juokiesi“, išleistas kaip trečiasis singlas – vienas sėkmingiausių atlikėjų kūrinių. Nors Billboard pasiekė vos 86 vietą, tačiau singlas buvo komerciškai sėkmingas– Italijoje, Britanijoje ir Australijoje jis tapo platininiu. Ispanijoje ir JAV – auksiniu. 

BBC apdovanojimuose nominuota kaip geriausia daina 2015 metais. Smagiai „svinguojanti“ daina patiks apskritai atgimusio ir modernaus disco stiliaus muzikos mėgėjams. Nieko pernelyg nekomentuodamas siūlau tiesiog pasiklausyti:


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą