2018 m. lapkričio 2 d., penktadienis

Šios dienos daina: Jazzu (Justė Arlauskaitė) - "Aš skiriu Tau šį lietų" [lyrics / žodžiai]


Sveiki,

Dalijuosi šiemet pasirodžiusia naujausia Jazzu (Justės Arlauskaitės) kūriniu „Aš skiriu Tau šį lietų“. Atlikėja daranti pertrauką su Leon, su kuriuo muzikinę karjerą tęsė dešimt metų, moteris išgyvena naują virsmą – tiek išvaizdoje, tiek kūryboje, tiek muzikoje, tiek, matyt, ir dvasiniame gyvenime... Nors man asmeniškai, dainos tekstas kiek primena „Po mano oda“ – tas kūniškas skausmo pradas, tačiau tik pati Jazzu žino, ką jai pačiai reiškia šis kūrinys. Man asmeniškai galingai išryškintas šios dainos priedainis – tie būgnai labai jau „skaniai“ susiklauso. Pasiklausykite ir Jūs:


Žodžiai / Lyrics

Skiriu tau šį lietų
Vėl dainuoju tau
Šį kartą tik prašau išklausyk.
Spaudžia galvą man.
Ilgai galvojau ką tau pasakyt.

Skauda ir širdį, ir akis,
Ir plaukus, ir dantis
Taip tavęs aš ilgiuos.
Taip, tai paskutinis kartas,
Kai aš ieškau tavęs.
Pavargau sau meluot.

O jeigu aš sudušiu - man taip neramu.
Aplink dairaus.
Nerandu aš savęs, nes tavęs nerandu.

Aš skiriu tau šį lietų,
Kad ir kaip beskaudėtų
Tavo mintis, mano akis.
Aš skiriu tau šį lietų
Gal nors kartą girdėsi
Kaip nulis, nulis ir sugis

Aš atsiųsiu tau audras.
Tu tik neišsigąsk ir klausykis kas bus.
Lietaus lašai - žodžiai tyliai pasibels.
Juos paslėpk širdyje, taip išsaugosi mus.

O jeigu vėl suklupsiu?
Nieko nežinau.
Tiktai bijau
Nematau aš savęs, nes tavęs nematau.

Aš skiriu tau šį lietų,
Kad ir kaip beskaudėtų
Tavo mintis, mano akis.
Aš skiriu tau šį lietų
Gal nors kartą girdėsi
Kaip nulis, nulis ir sugis

Mane palaistyk viltimi
Aš ir vėl galėsiu augti
Tave pasieksiu pasistiebusi

Aš skiriu tau šį lietų,
Kad ir kaip beskaudėtų
Tavo mintis, mano akis.
Aš skiriu tau šį lietų
Gal nors kartą girdėsi
Kaip nulis, nulis ir sugis (2k.)

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą