2022 m. rugpjūčio 23 d., antradienis

Žurnalas "Nemunas" 1988, Nr. 10: Arvydas Sabonis, Rolandas Šimulis, Gintaras Patackas

 Sveiki,

Tas, kas nuosekliau seka „Maištingos sielos“ saitą, tikriausiai žino mano meilę meno krypties leidiniui „Nemunas“, kuris per ilgus dešimtmečius ne kartą pakeitė ne tik savo išvaizdą, bet ir turinį. Žinote, kas man patinka senų knygų, leidinių  ir sendaikčių krautuvėlėse? Atsitiktinumai. Viename Vilniaus „Keistokos“ knygynėlyje prie stoties rajone yra didelės stirtos tarybinių laikų žurnalų. Išsitraukiau atsitiktinai „Nemuno“ 1988 metų spalio mėnesio numerį. Tai laikas, pagalvojau, kai Lietuvoje dėjosi įdomūs dalykai, o aš pats tebuvau tuo metu vaisiaus stadijoje, todėl man šis laikotarpis labai įdomus.

Šiame numeryje labai išdidžiai pristatomas Lietuvos krepšinio legenda Arvydas Sabonis, Gintaro Patacko poezija ir dar daug kitų dalykų, kurie anuomet buvo labai skaitomi ir dalijamasi su kitais, nes nebuvome išlepę nuo informacijos pertekliaus. Visgi mane labiausiai nustebino negirdėto Rolando Šimulio fotografijos sovietinės armijos tema. Šiems puslapiams, tiesą sakant, jų nespalvotoms fotografijoms, skyriau daugiausia dėmesio, nes... Fotografijos ir nejaukios, ir keistos, ir savaip atpažįstamos iš to meto kino juostų ir pasakojimų. Dalijuosi.







Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą