2022 m. rugpjūčio 5 d., penktadienis

Šios dienos daina: Monique - Palauksiu kol užmigsi [žodžiai / lyrics]

 

Sveiki,

Tie, kas mane nors kiek pažįsta, žino, kad nesu itin didelis lietuviškos muzikos gerbėjas, tačiau nauja aptikta per klaidą daina mane gerokai nustebino. Garsios lietuviškos atlikėjos Monique (Monika Pundžiūtė) naujausia daina „Palauksiu, kol užmigsi“, kaip pastebėjo internetiniai komentatoriai, išsviedžia į kosmosą. Ir ne dėl to, kad vizualusis vaizdo klipas pateiktas su planetomis, aš turiu galvoje, patį jausmą. „Glamūriškai“ švelnus ir, atrodo, neišskirtinis atlikimas, visgi sujaudina, sudirgina, nusviedžia į jausmų vandenyną, o gal ir tam tikrą kosmosą.

Jau labai seniai žinau Monique atlikimą ir jos balso tembro variacijas. Ji puiki ir įdomi, bet šioji daina, man regis, revoliucinė, nes tekstas labai geras, kuris puikiai, man atrodo, „limpa“ su pasirinkta instrumentuote. Daina išleista kartu su muzikos kampanija „Warner Music Baltics“.

Pridursiu, kad man labai patiko šis raminantis kūrinys.

Cituoju iš dienraščio delfi.lt

„Pirmoji naujos dainos frazė gimė dar kuriant ankstesnį singlą „Paleidžiu save“. Kiek netikėtai sudainuota frazė per laiką virto gilia ir užaugusia daina. Iki šiol jos klausydama girdžiu daugybę prasmių ir interpretacijų – kiekvienas klausytojas ją išgirs vis kitaip, priklausomai nuo to, kokiame gyvenimo etape šiuo metu yra“, – apie naują kūrinį kalba Monique.


Žodžiai / lyrics

Monique – Palauksiu, kol užmigsi

Aš rami

Lyg jūra laukianti audrų

Liepos vidury

Su tavim, ei

Už mus abudu

Būsiu visada kantri

 

Aš taip noriu, kad mes

Būtume kartu

Lauksiu iš visų jėgų

Reikės

Kiek reikės, kiek reikės.

 

Ak, aš palauksiu, kol užmigsi tu.

Sutik mane tarp sapnų,

Sutik ir nepaleisk.

Sutik, kad liksime kartu.

Ak, palauksiu, kol užmigsi tu

Ir gal vieną iš tų naktų

Pabusiu su tavim,

Būsiu su tavim kartu.

 

Pagaliau

Tave ir vėl šiandiena pamačiau,

Vos širdį krūtinėj sulaikiau.

Ji tave, jeigu tik nori,

Tavo ji visa.

Aš pas tave skrendu su kometa,

Žinok, jei tavo meilė man vanduo,

Tai mano kūnas

Tarytum dykuma.

 

Ak, aš palauksiu, kol užmigsi tu.

Sutik mane tarp sapnų,

Sutik ir nepaleisk.

Sutik, kad liksime kartu.

Ak, palauksiu, kol užmigsi tu

Ir gal vieną iš tų naktų

Pabusiu su tavim,

Būsiu su tavim kartu.

 

Ta-ta-ra-ra-ra...

 

Ak, aš palauksiu, kol užmigsi tu.

Sutik mane tarp sapnų,

Sutik ir nepaleisk.

Sutik, kad liksime kartu.

Ak, palauksiu, kol užmigsi tu

Ir gal vieną iš tų naktų

Pabusiu su tavim,

Būsiu su tavim kartu.

Jūsų Maištinga Siela


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą