2023 m. gruodžio 17 d., sekmadienis

Šios dienos citata: aktorė Jodie Foster apie savo gyvenimo filosofiją ir išmintį

 Sveiki,

 

„Mano gyvenimo filosofija tokia, kad ne mano reikalas, ką žmonės apie mane kalba. Aš esu, kas esu, ir tai, ką aš darau. Nieko nesitikiu ir viską priimu. Ir tai palengvina gyvenimą. Gyvename pasaulyje, kuriame laidotuvės svarbiau už mirusiuosius, santuoka svarbiau už meilę, o išvaizda svarbiau už sielą. Gyvename pakavimo kultūroje, kuri niekina turinį.“ Jodie Foster

 

Perskaičiau ir pamaniau, kad taip gyventi yra teisinga. Neišgyvenant, kas ką apie tave tauzija, nes juk svarbiausia gyvenime jaustis savimi. Žmonės yra pletkininkai ir pretenzingi, aišku, ne visi, bet, deja, kultūra ir tokia, kad mes vieni kitus kritikuojame ir smerkiame pagal savo normalumo įsivaizdavimą, bet juk tiesa tokia, kad normalumas neegzistuoja.

 

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą