2013 m. lapkričio 18 d., pirmadienis

Filmas: "Bjaurusis aš 2" / "Despicable Me 2"




Sveiki,

Animacinis filmas „Bjaurusis aš 2“ (Despicable Me 2) (2013) yra tikriausiai vienas iš nedaugelio animacinių filmų tęsinių, kurių kokybė, idėjos ir sumanymai nenusileidžia savo pirmtakams, kaip antai su niekada neišsenkančiu „Ledynmečiu“. Regis, „Bjaurusis aš 2“ yra dar vienas pavyzdys paneigiantis faktą, kad antroji dalis būtinai jau turi būti prastesnė. Mano nuomone, šie du filmai yra lygiaverčiai.

„Bjaurusis aš 2“ vėl mus nukelia į „blogiuko“ pasaulį, kuris gerokai pakitęs nuo ankstesnės dalies, dabar „blogiukas“ tapo tėvu ir verčiasi uogienės rinka, tačiau blogio ir gėrio pasaulis jį vėl išprovokuoja grįžti į savo ankstesnę „profesiją“, į kurį įsitraukia mergaitės – Margo, Edita ir Agnė. Puikiai dubliuotas angliškai, tiek sėkmingai ir lietuviškai. Antroji dalis „blogiuką“ suveda su ugniaplauke spec. agente ir šiedu įsimyli, vėliau tenka gelbėti vienas kito gyvybes, kaip ir įprasta telenovelėse...

Pokštų ir juokingų išdaigų čia netrūksta, filmų kūrėjai dar neatrodo išsikvėpę ir vis pateikia šmaikščių, tačiau nepasakysi, kad originalių juokelių, kuriuos pagyvina puikūs aktorių balsai ir intonacijos. Vienas juokingiausių nutikimų šioje dalyje, tai tikriausiai būtų višta Veronika, kuri demonstruodama savitą charakterį sukuria išties netikėtą juoko magnetą. Visą kitą pirmosios dalies žiūrovai turėtų puikiai atpažinti ir pratęsti pirmosios dalies triumfą.

Kažkodėl net neabejoju, kad po kelėtos metų sulauksime ir trečiosios dalies. Kritikų nesumenkintas, žiūrovų simpatijas ir mano palankų žvilgsnį pelnęs „Bjaurusis aš 2“ bus puiki vakaro arba popietės pramoga visai šeimai.

Mano įvertinimas: 8/10
Kritikų vidurkis: 62/100
IMDB:7.5


Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. tikrai labai tikiuasi sulaukti 3 dalies sio animacinio filmo jo abi dalys man asmeniskai labai pitiko manau jo lauktu gera ateitis kaip daugeserijiniu animaciniu filmuku

    AtsakytiPanaikinti