2016 m. rugpjūčio 31 d., trečiadienis

Šios dienos daina: Naktinės personos "Labai norėčiau aš"



Sveiki, skaitytojai,

Tiesą sakant, kai pagalvoju apie rudenį, tokį, kaip šiemet, kažkodėl pagalvoju apie grupės Naktinės personos dainą „Kaltas ruduo“, tačiau šiandien kažkokia keistai svajinga paskutinė rugpjūčio diena, tai galvoje pradėjo sukiotis frazė: „Labai norėčiau aš, labai norėčiau aš...“.

Muzikos grupė, susikūrusi 1992 m. tapo pirmojo nepriklausomos Lietuvos dešimtmečio muzikos legenda, sutraukusi pilnas salės klausytojų. Neseniai, 2014 metais grupė vėlei atsikūrė. Daina „Labai norėčiau aš“ gal nėra pati geriausia grupės daina, tačiau šiandien ji skamba man kiek kitaip, nei kitais atvejais, kai į pačią dainą įdėti savo norą, ji įgauna kitokios prasmės. Dalijuosi:


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą