2020 m. balandžio 9 d., ketvirtadienis

Filmas: "Miražas" / "Durante la tormenta" / "Mirage"


Sveiki, skaitytojai,

Ispanų mistinių trilerių režisierius Oriol Paulo gana neblogai pažįstamas lietuvių žiūrovams. Jo kūriniai man patinka, kadangi jie truputį nenuspėjami, išplėtoti ir juose nemažai gerų idėjų. „Nematomas svečias“ (2016), „Kūnas“ (2012), „Džiulijos akys“ (2010) – pastarasis tikriausiai buvo geriausias ir labiausiai man patikęs režisieriaus filmas. Naujausias jo darbas „Miražas“ (ispan. Durante la tormenta) (2018), sakyčiau, turėtų būti priskirtas kaip vienas geriausių režisieriaus filmų.

Pradėkime nuo to, kad priešingai nei „Nematomas svečias“, „Miražas“ turi kur kas įdomesnį scenarijų. Aišku, čia kur kas daugiau fantastinių laiko ir erdvių transformacijos motyvų, bet nuo to kaip tik filmą žiūrėti įdomiau. Čia susikerta 1989 metų ir po kelių dešimtmečių atsikartojanti simetriška unikali audra, kuri sujungia paralelinius pasaulius, atsiranda kelios laiko atšakos. Žaidimas su atmintimi, netikėtumai ir įvelta kaimynystėje įvykdyta žmogžudystės istorija leidžia pajusti filme išplėtotas netgi kelias viena su kita susijusias istorijas, kurios pagaviai ir įtikinamai „suveržtos“, nenuobodžios bei siužetiškai nenuspėjamos.

Didžiausia pagrindinės veikėjos dilema yra pasirinkimas grįžti į senąjį pasaulį pas dukrelę Gloriją ar pasilikti su vyru, kurio nelabai pamena. Dvi skirtingos tapatybės negali vienu metu sugyventi skirtingose tikrovėse. Tai nesunku įsivaizduoti ir susitapatinti, kad esminis padarytas sprendimas yra gana logiškas, nes tikriausiai visi iš mūsų rinktųsi būtent dar kartą pamatyti savo vaikus. Šiaip filmas atrodo gana dinamiškas, įtraukiantis. Režisieriui vėl pavyko sudėlioti istoriją kaip dėlionę, rebusą, kurį reikia spręsti ir nežinai, kuo viskas pasibaigs. Scenarijus, mįslinga dėlionė, fantastiniai motyvai, klasikinė žmonos nužudymo istorija – visa tai, sakyčiau, pagalvota ir perteikta tiksliomis dozėmis, todėl filmas neprailgsta ir išlaiko įtampą iki pat pabaigos kaip geras įtraukiantis serialas.

Mano įvertinimas: 8.5/10
IMDb:7.4


Jūsų Maištinga Siela

2 komentarai:

  1. Kokią problemą jūs išgyvenate gyvenime ir jums reikia greito sprendimo, aš jums pasiūlysiu susisiekti su dr. Ajayi. Jis yra savo dievų palaimintas rašytojas, kad padėtų žmonėms susidurti su įvairiomis gyvenimo problemomis. Aš tai dalinuosi kaip savo naudos gavėjas. didžiulė galia, nes jis padėjo man susigrąžinti savo vyrą, kai jis paliko mane ir vaikus, kad būtų su kita moterimi, kuri jį pakerėjo, kad liktų su ja, aš tikrai džiaugiuosi, kad mano vyras grįžo namo, kaip ir gyvens meilėje ir ramybėje . Kreipkitės į puikų rašybos žinovą šiandien ir daugiau neverksite, nes jis turi rasti jūsų problemos sprendimą. kontaktai „Viber“ ar „WhatsApp“: +2347084887094 arba el. paštas: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. KAIP GRĮŽTI SAVO LOVERĄ PO 24 VALANDŲ PAGAL GALINĮ SPELDINIMO RAKTUVĄ, KURIUO PRADĖTAS DR PADMANAS

    Šis straipsnis yra liudytojo, su kuriuo sutikau ieškodamas ratuko, kuris galėtų padėti man susigrąžinti buvusį vyrą po pertraukos, liudijimas, ir aš labai džiaugiuosi galėdamas pasakyti, kad mano buvęs vyras grįžta pas mane ir jis šiuo metu yra mano vyras. ir šiuo metu esu vedęs Jude'ą Rotšildą. Jude mano vyras, ir mes taip mylėjome vienas kitą, bet mano tėvai buvo prieš mus, matydami vienas kitą. Turėjome nesusipratimą dėl šeimos ginčo ir išsiskyrėme, bet mano meilė jam nepaliko manęs, nes jis buvo mano pirmoji meilė. todėl susisiekiau su DR PADMAN, kad padėčiau man ją atkurti. Šiandien džiaugiuosi, kad mano buvęs vyras dabar yra su manimi. Ačiū DR PADMANU ir linkiu visiems, kuriems reikia pagalbos, paprašyti pagalbos iš šio rašybos keitiklio ir išspręsti jūsų problemas. Susisiekite su jo el. Pašto adresu info@padmanspell.com arba https://twitter.com/padman_dr. (padmanlovespell@yahoo.com) https://padmanspell.com/index-3.html arba paskambinkite jam per „WhatsApp“ +19492293867

    AtsakytiPanaikinti