2014 m. rugsėjo 28 d., sekmadienis

Filmas: "Tai sudėtinga" / "It's Complicated"




Sveiki, kino žiūrovai,

Meryl Streep, o, mano didžioji kino meile, kada nustosi būti nuostabi? Taip pagalvojau žiūrėdamas filmą „Tai sudėtinga“ (angl. It‘s Complicated) (2008), kurį vis atidėliodavau dėl žanro, nes nesu iš tų, kurie mėgsta komedijas. Be reikalo, nes nuo šios filmo juostos tiesiog „kaifavau“. Mėgavausi aktoriais, istorija, siužetu. Filmas tikrai labai panašus į „Pabandom iš naujo“ (2012), kuriame taip pat pasirodo ši puikioji aktorė.

Na, arba aš suvaikėjau, arba nežinau, kas man pasidarė, bet tiesiog nepamenu, kada šitaip mėgavausi amerikietiška komedija. Filmas puikus! Tikrai. Apie pagyvenusių žmonių nuotykius, romanus, neištikimybes žiūrėti šimtąkart įdomiau, nei su 25 metų aktoriais nuseilėtas ir vis besikartojančias melodramatiškas istorijas. „Tai sudėtinga“ privertė mane ne tik kvatoti, bet ir aikčioti, prisiminti juoką, šviesą kino industrijoje. Tai tikrai labai nuotaiką pagerinantis filmas.

Aišku, filme yra nemažai kvailų siužetinių štampų, kaip antai būtina sąlyga pajuokauti apie antrąjį galą, rūkyti „žolę“ ir prikrėsti visą aibę linksmų nesąmonių. Bet, kai filme Meryl Streep, aš tiesiog atleidžiu visas nuodėmes. Tikrai, net nesitikėjau, kad šitiek kvatosiu ir šitaip patiks tiek ilgai atidėliotas filmas. Rekomenduoju visiems liūdną rudens vakarą.

Mano įvertinimas: 8.5/10
Kritikų vidurkis: 57/100
IMDb:6.6


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą