2014 m. rugsėjo 4 d., ketvirtadienis

Filmas: "Mano žmona - ragana" / "Bewitched"




Sveiki, kino mėgėjai,

Šiandien noriu trumpai pakomentuoti kino filmą „Mano žmona – ragana“ (angl. Bewitched) (2005), kurį tikriausiai daugelis iš jūsų yra matę. Man tai nutiko netyčia – pažiūrėjau per televiziją. Pasijutau trumpam grįžęs į akmens amžių – filmas su reklamos intarpais, dievaži, net buvo keista, jog filmą galima žiūrėti per televiziją.

„Mano žmona ragana“ nėra joks perdirbtas kūrinys, tačiau smarkiai remiasi į legendinį amerikiečių serialą „Kerėtoja“ pamatus. Siužetas paprastas: viena amerikiečių kino kompanija nutaria perkurti šį serialą su pasitikėjimo netekusiu komiku, tačiau niekas negalėjo patikėti, kad Samantos vaidmuo atiteks tikrai raganai, vardu Izabelė. Šis filmas leido vėl trumpam prisiminti serialą, tačiau tuo viskas ir pasibaigė, nes filmą tiesiogine šio žodžių prasme, kritikai sumalė į miltus, o aktorė Nicole Kidman, kuri laikoma gero filmo garantu, buvo nominuota kaip blogiausia aktorė auksinei avietei. 

Man asmeniškai filmas nėra jau toks prastas, tačiau scenarijus gana primityvus. Tokiame siužete filmo kūrėjai galėjo nustebinti kino žiūrovus, tačiau buvo nueita pačiu lengviausiu keliu – struktūriniu šabloniniu scenarijumi. Filmas dar nykesnis turėtų atrodyti tiems, kurie apskritai nėra girdėję ir matę serialo „Kerėtoja“ – apie ką šis filmas, kiltų klausimas nežiniukams. Ir visgi, buvo smagu žiūrėti į Kidman, kuri tikrai filme nebuvo pati prasčiausia, tiesiog jai komedijos žanras nėra skirtas, kaip ir viskas, kas stebuklinio filmo siužetuose. Ji čia nešvytėjo ir neatrodė įdomi kaip ir blankiame filme „Auksinis kompasas“ – jai geriau drama ir trileriai. Aktorė pati prisipažino, kad vaidmenį gavo tik dėl savo nosies, panašios į aktorės, vaidinusios „Kerėtoją“.

Ieškau alternatyvų kine ir randu „Mano super buvusioji“, kuris man pasirodė šiek tiek įdomesnis nei „Mano žmona ragana“ dėl velniai žino ko, dabar nepasakysiu. Šiaip tai vienkartinis filmas, kuriam trūksta dvasios, bet dėl Kidman nesigailiu pažiūrėjęs.

Mano įvertinimas: 4.5/10
Kritikų vidurkis: 34/100
IMDb: 4.8


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą