2015 m. sausio 6 d., antradienis

Filmas "Naktiniai judesiai" / "Night Moves"




Sveiki, kino žiūrovai,

Noriu trumpai šįkart apie filmą „Naktiniai judesiai“ (angl. Night Moves) (2013), kuris turėjo būti mano dar vienu kinomanišku skanėstu, nes jame sutinku be galo mėgiamus aktorius. Nekomercinio tipažo filmas pasakoja apie gamtosaugininkus, kurie slapta nori susprogdinti užtvanką, kad galėtų laisvai migruoti žuvys. Nuotaika kuriama filme tokia, kad rodos, jog personažai mažų mažiausiai planuoja mega-giga teroristinį išpuolį Niujorko centre. Nors režisierė Kelly Reichardt sulaukė gausybės kino kritikų palaikymo, bet, mano akimis, ji gerokai persistengė.

Filmas nuo pat pradžių labai slogus, jį sunku žiūrėti, viskas mirtinai užtęsta. Ir ne dėl to, kad nemėgčiau filmo, kuriame mažai veiksmo, bet ta per kadrus kuriama vidinė personažų įtampa, nepasitikėjimas ir savo idėjų tikėjimu atrodo pernelyg preciziška. Deja, nepavyko man pasimėgauti filmu, tiesą sakant, tai bene labiausiai mane nuvylęs filmas per paskutiniuosius mėnesius, o tikėjausi tikrai daug. Aktoriams Dakotai Fanning, Peter Sarsgaard ir Jesse Eisenberg neturiu jokių priekaištų ir nemanau, kad dėl šio filmo jų nemėgsiu labiau, bet, atsiprašau, po 20 minučių seanso, pasidarė dėl klampios ir nuobodžios režisūros tiesiog nuobodu į juos žiūrėti. Persiritus filmui į antrą pusę, aš tiesiog neiškenčiau ir ėmiau žiūrėti prasukinėdamas – nieko nepraradau.

Kine tikriausiai nėra nieko blogesnio, nei žiūrint filmą apimantis baisus nerimas, kad švaistai laiką veltui ir tiesiog nesimėgauji, o kankiniesi. Su šiuo filmu kankinausi labai, todėl negaliu vertinti objektyviai, pernelyg slogios ir nuviliančios nuotaikos po seanso.

Mano įvertinimas: 1/10
Kritikų vidurkis: 75/100
IMDb: 6.0


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą