Sveiki, skaitytojai,
Kartais galima netgi
pasibaisėti, kaip Analisa tvarko reikalus teismo salėje. Veikiau ne advokatė,
bet akrobatė. Galbūt tai ir paskatino nedelsiant po pirmojo sezono greitai
sužiūrėti ir antrąjį sezoną „Kaip
išsisukti įvykdžius žmogžudystę“ (angl. How
Get to Away with murder). Tiesą sakant, buvo įdomu pažiūrėti kur link
pasuks serialo kūrėjai, kai pirmasis sezonas rėmėsi studentų kruopščiai
slepiama įvykdyta žmogžudyste ir, regis, jau viskas išaiškėjo ir visiems
daugiau ar mažiau tapo viskas aišku, tačiau antrasis sezonas sako, kad nė
velnio!
Manipuliacijos, gudrybės,
išsisukinėjimai, melagystės ir kas tik norite! Šiame sezone rasite tiek pat,
kiek anksčiau, o gal net ir dar daugiau. Kaip galbūt ir buvo galima numanyti,
šiame sezone daugiau dėmesio skiriama pačių studentų, ypač Veiso, praeičiai ir
tai rimtai priežasčiai, kodėl Analisa prisiėmė jį globoti. Nuo pat pirmųjų
serijų mus labiau įtraukia į teismų procesą ir iš tikrųjų lyg ir truputį
erzinančiai ima žaisti pirmojo sezono principais: rodoma žmogžudystė – šįkart
nužudoma pati Analisa ir chronometras įvykių grandinei įjungiamas atvirkštinis.
Tos pačios žaidimo taisyklės, tik kita žmogžudystė, o šalia dar sprendžiamos
pavienės bylos. Lyg ir šiek tiek nuvilia, kadangi tikimasi visai naujų triukų
ir sumanymų, tačiau greitai įvykiams bėgant, paaiškėja ir dar kitos ryškios
siužetinės linijos, ypač apie Analisos praeitį.
Pagrindiniai veikėjai.
Asmenutė repeticijų metu.
Nauji personažai.
Frenkas šį sezoną nustebins.
Aktorė Famke Janssen šio sezono kviestinė žvaigždė.
Pamatysime Analisą (aktr. Viola Davis) tokią, kokios nesitikėjote.
Serialas vis tiek puikiai
konstruojamas pramoginiu būdu, priverčiant toliau laukti žiūrovo kitos serijos
ir laukti nuolankiai, forumuose dairantis bent menkiausių užuominų, kas galėtų
įvykti toliau, tačiau tuo pačiu, bent jau man, pasigendama kažkokios gelmės.
Nieko nesakau apie Analisos vaidmenį – jis iš pagrindų geriausias visame
seriale ir aktorė Viola Davis vėl apipilta apdovanojimais ir nominacijomis,
tačiau kai kurie personažai atkišami paviršutiniškai, atrodo, karkasiniai, kaip
neišlukštenti saldainiai blizgiame popieriuje, lyg trūktų emocinės gelmės,
kažkokių atviresnių kortų, lyg jie tik būtų funkcionalūs paveikslėliai įvykių
grandinėje – ne daugiau. Vienas iš tokių personažų ilgą laiką atrodė Frenkas,
Anallisos darbuotojas, kaip ir, beje, Bonė, tačiau antrojo sezono pabaigoje
Frenkui lyg ir suteikiamas gyvastingumas, pagaliau kūrėjai ima dėlioti
žmogiškus akcentus ant iki šiol tik karkasais buvusių personažų.
Šiame sezone taip pat
atsiranda ir naujų veikėjų bei aktorių. Toks nežinomas faktas, kaip antai, kad
Analisa turėjo lesbietiškų santykių su dar viena advokate, kuri privalo
iškuopti jos, atleiskite, šūdą, nes myli ją. Šis naujų personažų ir senų
nebefunkcionalių, kaip Rebeka, pasitraukimas, rodo, kad kūrėjai ir trečiajame
sezone bandys prisikviesti žiauriai garsų aktorių, kuris būtų sezono kviestine
žvaigžde ir atliktų nuolatinį žiūrovų pritraukimą prie serialo darbą. Už tai
nepykstama, taip daro visų serialo kūrėjai. Tai netgi įdomu ir pasiteisina ne
tik strategiškai, bet ir prisideda prie serialo kokybės.
Antrąjį sezoną vertinu
gana gerai, jis išties buvo sėkmingas, įtraukiantis, stebinantis, nors kartu
jau atpažįstami kūrėjų manevrai, kurie tikriausiai pasirodys ir trečiajame
sezone, jeigu, žinoma, kūrėjai turės drąsos sukurti naują pasakojimo struktūrą,
nes kitaip, bent jau man, serialas iš esmės pradės atsibosti, todėl tikiuosi,
kad ateinantį rudenį sulauksime išties naujomis žaidimo taisyklėmis grįsto
sezono.
Jūsų Maištinga Siela
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą