2017 m. rugpjūčio 24 d., ketvirtadienis

Šios dienos daina: Leon Somov & Jazzu - "Rudens naktis sustojo" [žodžiai / lyrics]



Sveiki,

Ne taip dažnai rašau ir dalijuosi lietuviška muzika. Šįkart lietuviškos muzikos elitas, jeigu taip būtų galima pavadinti Leon Somov ir Jazzu duetą, kuris yra vienas sėkmingiausiu mūsų respublikos mastu šių dienų muzikos korifėjų. Tiesą sakant, kažkas facebooke pasidalijo jų daina „Rudens naktis sustojo“ – lietuvišku tekstu dainuota daina įtraukta į albumą „Istorijos“, kuris pasirodė 2015 metais. 

Jautri daina, primenanti iš esmės dainuojamąją poeziją, kuri daugelį apstulbino, netgi tuos, kurie apskritai nemėgsta nei tautinių motyvų, nei liaudies dainų, nei pačios poezijos. Manau, tam įtakos turėjo pats Jazzu įtakingas vardas, kuris kažin kaip per daugiau nei dešimt metų tapo ne tik kokybės vardu, bet ir komerciniu sėkmės ženklu. „Rudens sustojo naktis“ – daina sukurta pagal legendinės ir jautrios poetės Janinos Degutytės žodžius, kurios pasakoja apie personifikuotą naktį ir saugumo ilgesį sau, savo miesto ir šalies žmonėms – įtakos istoriniai sovietizacijos kontekstai. Šiandien siūlau pasiklausyti šios gražios dainos:


Žodžiai / Lyrics

„Rudens naktis sustojo“

Pušų viršūnėse rudens naktis sustojo
Man uždengė akis delnais juodais
Ko gąsdini mane, kokie pavojai
Į mano miestą bundantį ateis?
Ko gąsdini mane, kokie pavojai
Į mano miestą bundantį ateis?

Išsaugot reik rudens begarsę tylumą
Be bombų švilpesio, kraujuotų pelenų
Ateisiu aš pavasario prisegti
Prie kiekvienų namų, prie durų kiekvienų.
Ateisiu aš pavasario prisegti
Prie kiekvienų namų, prie durų kiekvienų.

Prieisiu tyliai - niekas negirdės
Ramiai ramiai lyg šaltas gatvių vėjas
Lyg plazdantį plevenimą kregždės
Ant slenksčio žodį virpantį padėjus
Lyg plazdantį plevenimą kregždės
Ant slenksčio žodį virpantį padėjus

Pušų viršūnėse rudens naktis sustojo
Man uždengė akis delnais juodais
Ko gąsdini mane, kokie pavojai
Į mano miestą bundantį ateis?
Ko gąsdini mane, kokie pavojai
Į mano miestą bundantį ateis?

Pušų viršūnėse rudens naktis sustojo...

Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. Tikrai labai graži daina. Galėčiau klausytis ir klausytis :)

    AtsakytiPanaikinti