2019 m. gruodžio 26 d., ketvirtadienis

Filmas: "Kalėdų giesmė" / "A Christmas Carol"


Sveiki,

Per pačias Kalėdas norisi su šeima pažiūrėti ką nors neįpareigojančiai kalėdinio, tačiau norėtųsi, kad tai nebūtų devyniolikta sykį rodomas „Vienas namuose“? Šiemet nusprendėme, kad geriausia rinktis klasikinį rašytojo Charles Dickens animacinę ekranizaciją „Kalėdų giesmė“ (angl. A Christmas Carol) (2009), kuri daugeliui ir šiaip kaip filmas yra tapęs kalėdine tradicija, o kai kam, pavyzdžiui, man, nė karto taip ir nematytas.

Istorija apie Skrudžą, kuris gyvena Londone ir skaičiuoja centą po cento, visiems yra atgrasus ir piktas seniokas, kurį Kalėdų naktį aplanko trys dvasios – praeities, dabarties ir ateities, – vien tam, kad pamokytų jį nuolankumo, dosnumo ir gerumo, tokia yra tapusi tikra kino kliše. Šį trijų laiko vaiduoklių motyvą naudoja ir kino filmai, ir TV serialai, pvz., „Simpsonai“, tad daugelis iš mūsų tikrai žino šią istoriją... Visgi šioji ekranizacija, kad ir kokia atrodytų iš pradžių atgrasi, netgi šiek tiek su siaubo elementais, ji atrodo labiausiai priartėjusi prie Čarlzo Dikenso kūrinio koncepcijos: niūrus XIX amžiaus Londonas, didžiulis skurdas ir badas, menki džiaugsmai, ilgos valandos darbe, didelės ir sunkiai gyvenančios šeimos, Viktorijos Epochos gyvenimo būdas... Daug detalių, kurios kelia jaukią senovišką atmosferą; amžių, kada Kalėdos iš esmės įgavo šeimos šventės koncepciją.

Galima ginčytis dėl animacijos kompiuterinės grafikos, šįkart ji man labai patiko, nuteikė ne vien pramogos dėlei, bet ir leido atskleisti Kalėdų dvasiai ir nepramoginei Kalėdų potekstei. Manau, šis filmas absoliučiai pranoksta daugelį kalėdinių istorijų apie visokias pavogtas Kalėdas, Kalėdų senelio rūpesčius arba vaikus, kurie bando išgyventi, spęsdami spąstus vagims.

Mano įvertinimas: 8.5/10
Kritikų vidurkis: 55/100
IMDb:6.8


Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. Man iš tikrųjų buvo pasakyta kitaip, kad pūslelinės negalima gydyti ir kad niekaip negalima jos išnykti, kai ją patirsi. Bet aš nusprendžiau atlikti savo tyrimą ir sužinojau, kad su juo galima kovoti .. Aš gavau daug informacijos apie tai čia forumuose ir internete, aš gavau dr. Ogala kontaktą grupėje, kai vyras iš Kordovos dalijosi savo liudijimais. apie tai, kaip jis pagydė herpesą, nusprendžiau pabandyti. Aš išsiunčiau jį el. paštu drogala03@gmail.com. jis man paskambino, norėdamas sužinoti, ar aš iš tikrųjų norėjau išgydyti, po kurio man buvo išsiųstas vaistas, po kelių dienų nustebau, kai tas pats gydytojas, kuris man pasakė, kad man diagnozuota pūslelinė, pasakė, kad aš visiškai laisva nuo herpeso drogala03@gmail.com. arba per savo „WhatsApp“ +2347049668119, jei jums diagnozuota ir taip pat norite būti laisvas nuo šio mirtino viruso, nes jis tikrai jums padės,

    AtsakytiPanaikinti