2017 m. vasario 25 d., šeštadienis

Filmas: "Naktiniai gyvuliai" / "Nocturnal Animals"



Sveiki,

Psichologinis trileris su įvairiais pasąmonės slėpiniais ir dar itin keistu pavadinimu „Naktiniai gyvuliai“ (angl. Norcturnal Animals) (2016) Tarptautinėje Venecijos kino festivalyje abejingų nepaliko – pelnė Didįjį žiūri prizą. Romano ekranizacija buvo pripažinta itin vykusi, o žymūs Holivudo aktoriai dar kartą įrodė, kad dirbdami išvien su talentingu režisieriumi gali pademonstruoti, kad ir atlikdami vaidmenis vos keliose scenose, ryškiai ir įsimintinai.

Niūri, tamsi ir kone sterili drama mažai ką paliks abejingų, nors mane asmeniškai tokie ale perdėti trileriai apie turtingus asmenis, ypač aktorės Amy Adams atlikto personažo, kurios vaikšto ant aukštakulnių, geria vyną prieš užmigdamos ir keikia visą pasaulį, nors turi viską, ko reikia, iš esmės nervina, nes visada tokie filmai atrodo tuštoki – tiesiog apie prabangą, kurios žmogui nereikia, bet iš visų jėgų stengiasi ją išlaikyti. Iš pirmo žvilgsnio, lyg filmas ir būtų apie tokią sumautą kalę karjeristę, bet iki to momento, kada ji gauna savo buvusio vaikino romaną, kuris „perskelia“ filmą į dvi dalis: vienas veiksmas vyksta turtuolės gyvenime, o kitas – romane. Nors romane nemažai smurto scenų, prievartos, keršto ir nevilties, kurią gerai perteikia visiems puikiai žinomas aktorius Jake Gyllenhaal, visgi filmas yra ne apie smurtą, bet apie moters pasirinkimą gyventi patogiai suderintą vienatvės gyvenimas, tačiau nuolatos apsėstą abejonių, ar šis pasirinkimas teisingas...

Filmas įdomios kompozicijos, gera vaidyba, įtikinamo smurto scenos ir tiesiog geras, įtaigus filmas, tačiau kažin ko sukrečiančio irgi neišvysite, ypač tie, kurie kine iš tikrųjų yra matę itin daug. Tai tiesiog geras psichologinis filmas, kurį gerai pažiūrėti kartą, bet, tiesą sakant, antrą kartą nebežiūrėčiau, nes istorija, kad ir kaip ji pateikta intriguojančiai, visgi ne ta istorija, iš kurios galima kažką sau itin daug pasisemti.

Mano įvertinimas: 8.5/10
Kritikų vidurkis: 67/100
IMDb: 7.6


Jūsų Maištinga Siela

2 komentarai:

  1. KAIP GRĮŽTI MANO PAGAL 3 DIENAS

    Aš nuoširdžiai noriu padėkoti puikiam rašytojui, vadinamam dr. Ilekhojie, kad jis padėjo man sugrąžinti mano vyrą ir mano vaikus. Po daugelio vedybų metų mano vyras paliko mane ir mano vaiką ir pabėgo su savo naująja mergina į San Franciską pradėti savo gyvenimo, negalvodami apie mane ir mano sūnų. Jaučiau, kad mano gyvenimas tuoj baigsis, ir subyrėjau. Po ilgų metų išsiskyrimo nebegalėjau to priimti, todėl nusprendžiau aplankyti draugę, kuri taip pat susiduria su panašia problema, tačiau dabar gyvena laimingai su savo vyru, kad paprašytų jos patarimo, kaip vėl susigrąžinti buvusį vyrą. nuvykau, aš jai viską paaiškinau, ir ji liepė man nesijaudinti, kad ji susies mane su burtų žinovu, kuris liepė burti savo vyrui ir verčia jį grįžti pas ją. Aš renkuosi jos patarimą ir labai jo nesilaikau. Tada susisiekiau su gydytoju Ilekhojie (gethelp05@gmail.com) ir paaiškinęs savo problemą jis liepė nesijaudinti, kad aš neturiu problemų vėl susigrąžinti savo vyrą. Jis man davė 4 dienų garantija, kad mano vyras manęs ieškos, kad kai jis ateis, turėčiau jį priimti atgal, sakiau jam, kad nuoširdžiai sveikinsiu jį atgal. Vos per 3 dienas mano vyras grįžo pas mus ir atsiprašė už visus skausmus, kuriuos jis sukėlė šeimai. Mes išsprendėme savo klausimus ir esame labiau laimingi nei bet kada anksčiau. Dr Ilekhojie yra geriausias rašytojas, išsprendžiantis bet kokias jūsų turimas problemas ir ligas. Aš tikrai vertinu meilės rašybą, kurią man liepėte, kad vyras sugrįžtų į savo gyvenimą. Aš ir toliau dalinsiuosi žmonėmis daugiau liudijimų apie jūsų gerą darbą. Jei norite savo buvusio grįžimo ir neturite galimybės žinoti, ką daryti, maloniai parašykite el. laišką gethelp05@gmail.com arba susisiekite su juo per „WhatsApp“ +2348147400259

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveikinimai kiekvienam, kuris skaito šį liudijimą. Mano vyras buvo atmestas po 10 santuokos metų vien dėl to, kad kita moteris jį apkaltino ir jis paliko mane ir vaiką kentėti. vieną dieną skaitydamas internete pamačiau įrašą apie tai, kaip šis rašybos keitiklis šiuo adresu gethelp05@gmail.com padėjo moteriai susigrąžinti savo vyrą ir aš jam atsakiau į jo adresą, o jis man pasakė kad moteris prakeikė mano vyrą ir jis man pasakė, kad jis man padės ir po 3 dienų turėsiu savo vyrą. Aš tikėjau juo ir šiandien džiaugiuosi galėdamas jums visiems pranešti, kad šis rašybos ratukas turi galią sugrąžinti mėgėjus. nes dabar džiaugiuosi savo vyru. Ačiū už dr. Ilekhojie. Jo el. Paštas: gethelp05@gmail.com arba Jo „WhatsApp“ numeris: +2348147400259

    AtsakytiPanaikinti