2013 m. gegužės 4 d., šeštadienis

Filmas: "Parvežk mane šiąnakt namo" / "Take Me Home Tonight"

Sveiki,

Pažiūrėjęs filmą „Vaikinams tai tinka“ (2008), nutariau pratęsti aktorės Annos Faris filmografiją ir nedelsiant pasižiūrėti dar vieną romantinę komediją „Parvežk mane šiąnakt namo“ (Take Me Home Tonight). Nors šis toli gražu nebuvo vien tik komedija, nes nevykėlis, kuris filmo pabaigoje nuskina laurus, romantinių komedijų yra daug, šis nieko nebeišsiskiria. Gal filmų ir nevertėtų lyginti, tačiau kaip komedija „Vaikinams tai patinka“, man asmeniškai, buvo geresnis.

„Parvežk mane šiąnakt namo“ – tai šiek tiek nuobodoka, nors ir linksma, ir greitai įtraukianti romantinė komedija, tačiau ji paskęsta savo scenarijumi – ir vėl vakarėlis, ir vėl prisimenami mokykliniai laikai, ir vėl šokiai, ir vėl nesėkmės, ir vėl „nepamirštama naktis“, ir vėl koksas, alkoholis, kurių romantinių komedijose tikrai netrūksta ir nestinga. Žinoma, vakarėlis atrodo siautulingai įdomus, o ir nelabai užmigsi prie tokio filmo, jeigu esi nusiteikęs gerai praleisti laiką, tačiau nepaisant visko, turiu priekaištų scenarijui, pasigedau originalumo, išskirtinumo ir kažko savito, kas išskirtų šį kūrinį iš daugelį kitų.

Nesigailiu žiūrėjęs, tačiau filmas nesužavėjo, nebuvo jis ir pernelyg juokingas. Apart apkūnaus ir labai kvailo draugelio, kuris matomai visą gyvenimą kentė patyčias dėl savo bukumo, personažų juokingų filme nelieka. Lieka tik geriečiai „nusivylę“ ir tie, kuriems visą laiką sekėsi, kitaip sakant, šikniai. Filmas kaip ir apie netradicinį klasės susitikimą ir mokyklinių laikų atgaminimas bei senų meilių prisiminimai baigiasi kaip tikroje pasakoje, tik tai be banalių ir spalvingų Bolivudo tipo šokių ir dainų. Nepaisant visko, man buvo žavūs aktoriai, jie tokie sutverti būti šitam filme, ypatingai Topher Manager, kuris man priminė šuniuką, kuriam pasiseka gauti kaulą.

Mano įvertinimas: 6/10
Kritikų vidurkis: 42/100
IMDb: 6.3



Jūsų Maištinga Siela 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą