2015 m. rugpjūčio 24 d., pirmadienis

Filmas: "Neliečiamieji" / "The Untouchables"




Sveiki,

Šiandien noriu pakomentuoti režisieriaus Brian De Palma režisuotą filmą „Neliečiamieji“ (angl. The Untouchables) (1987). Na, šį filmą tikriausiai daugelis apibūdintų kaip tikrą legendą ir tikriausiai geriausią režisieriaus darbą, todėl genamas rekomendacijų ir kitų liaupsių pažiūrėjau šią juostą, kuri gali pasigirti išties gera režisūra ir legendiniais aktoriais.

Visgi pradėsiu nuo to, kad filmas man nepadarė jokio įspūdžio. Tiesą sakant, buvo šiek tiek graudu ir nuobodu žiūrėti, kadangi ši knygos ekranizacija nė kiek manęs nesujaudino. Žinoma, režisierius turėjo puikios medžiagos – daugelis žavisi Al Capone, didžiausią Amerikos mafijos tėvą, vaizduojančiais filmais, tačiau tik ne mane. Šis filmas ne išimtis. Palyginus su kitais mafijos ir detektyviniais filmas, šis savo epiniu pasakojimu atrodo gana silpnokas – daugelis dalykų nuspėjami, o finalinė scena, kai krenta vaiko vežimėlis nuo laiptų tiesiog vertė juoktis iki ašarų, nes panašėjo ne į įtampos kulminaciją, o į parodiją. Pasigedau pačios intrigos, daug „užvilkinta“, nepatikėjau ir tuo, kad 1987 metų filmas vaizduoja 1930 metų laikotarpį – kažkokių karkasinių niuansų, lyg kramtyčiau kartono gabalą.

Ir visgi filme yra ir gerų dalykų. Visų pirma aktoriai. Ištisa brigada legendinių, įvertintų ir pripažintų aktorių. Dar visai jaunas Kevin Costner atliko gana, mano akimis, vidutinišką vaidmenį. Iš viso filmo išskirčiau nebent Robert De Niro, kuris man niekada nepatiko, tačiau tenka pripažinti, kad ir čia jo pasirodymas tryško atsidavimu ir charizma. Kitas labai geras dalykas – pati režisūra, operatoriaus darbas, kai kurios scenos buvo išties intriguojančios ir įdomios, tačiau bendras vaizdas man neišliko, lyg filmas būtų bedvasis lopų kilimėlis. Žinau, kad daugelis nesupras manęs, bet šis filmas man nepatiko.

Mano įvertinimas: 5/10
Kritikų vidurkis: 79/100
IMDb: 8.0


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą