2014 m. liepos 14 d., pirmadienis

Filmas: "Paslaptyje" / "In Secret"




Sveiki, kino mylėtojai,

Vos tik sužinojau apie filmo „Paslaptyje“ (angl. In Secret) (2013) filmo kūrimą, supratau, kad noriu jį pamatyti. Seku Elizabeth Olsen visus vaidmenis, o šis buvo šiai puikiai ir jaunai aktorei visiškai naujas  ir nemėgintas – kostiuminė drama su trilerio prieskoniais. Šis filmas yra pirmasis Charlie Stratton ilgametražis filmas ir, sakyčiau, vykęs darbas visomis prasmėmis, nors kino kritikai šiam debiutiniam darbui nebuvo itin palankūs, nors daugelis filmą gyrė, tačiau užteko kelių iki kraujo mažų vertinimų, kad kritikų vidurkis smukteltų žemyn.

Man patiko. Tikrai. „Paslaptyje“ – tai puikus draminis trileris. Dievai mato, E. Olsen buvo nuostabi, ši juosta leido jai visapusiškai pasireikšti kaip aktorei. Emocijos liejosi per kraštus. Šįkart Jessicos Lange personažas buvo pakankamai taikingas ir, regis, ji nebepanoro karjeros pabaigoje kurti vien tik blogos reputacijos personažus. Mylinti motina, bet kartu turinti savyje kažkokio nepaaiškinamos stiprybės. Aišku, šiame filme, bent man asmeniškai, staigmena buvo aktorius Oscar Isaac – apsigimęs ir man kažkodėl už akių niekada neužkliuvęs talentas. Po šios kino juostos parsisiunčiau dar vieną filmą su juo ir, regis, jis ketina tapti šio mėnesio, o gal ir viso pusmečio naujuoju mano atradimu. Šitoks seksualumas, gašlumas, vyriškumas šiame personaže – i like it! O štai Hario Poterio aktorius Tom Felton niekaip neprisikasa iki mano simpatijų slenksčio. Nuobodus jo personažas, o ir jo vaidmenys manęs nežavi, tai šiame filme jis man išliko pakankamai neutralus.


Kadras iš filmo "Paslaptyje".

Neprastas scenarijus, kuris gerai perkeltas į XIX amžiaus pabaigos Paryžių, kur užslėpta seksualinė aistra prasiveržia pro socialinę tradicijų sieną. Skausmingai prasiveržia, kad ji įgauna kriminalinio pobūdžio pasakojimą. Iš tikrųjų pirmoji filmo pusė mane labiau intrigavo, nes antroji, tapusi kriminaline, tapo pernelyg nuspėjama, veiksmai nuspėjami, paralyžiuotos motinos elgesys, prasigėrimas ir veikėjų dugnas nuspėjamas, bet... Filmas dėka nuostabių aktorių, nykaus, tamsaus ir vizualiai estetiškai užpildytos XIX erdvės tapo aistringas ir dėmesį prikaustantis filmas. Nežinau, kodėl kai kuriems kritikams neįtiko, gal dėl siužeto nuspėjamumo, gal dėl kai kurių šablonų, tačiau mane filmas iš principo patenkino kaip gurmaną. 

Mano įvertinimas: 8.5/10
Kritikų vidurkis: 47/100
IMDb: 6.1


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą