2014 m. rugpjūčio 15 d., penktadienis

Filmas: "Tikrovė kandžiojasi" / "Reality Bites"




Sveiki,

Šiandien noriu pakomentuoti kino juostą, kuri vadinasi „Tikrovė kandžiojasi“ (angl. Reality Bites) (1994), kurį režisavo Ben Stiller, atlikęs šiame filme vieną iš pagrindinių vaidmenų. Na, B. Stiller nėra mano mėgstamas aktorius, nepatiko jis man ir šioje juostoje, gal dėl to, kad šis žanras man ne prie širdies. Kad ir kaip ten bebūtų, „Tikrovė kandžiojasi“ yra vienas geresnių tokio tipažo filmų, kurių apskritai nesu linkęs pasirinkti žiūrėti vėlyvais vakarais.

Šią romantinę komediją nusprendžiau pažiūrėti tik dėl Winonos Ryder, nes ji šiuo metu yra mano viena iš labiausiai žiūrimų aktorių. Taigi ir užšokau ant šio dvidešimties metų senumo filmo. O filmas išties neprastas, pasakoja apie jaunuolius, kurie ką tik pabaigė koledžą ir mano, kad jų pasaulis laukia išskėstomis rankomis, jie pasiryžę pakeisti jį, suteikti žmonėms daugiau vilties, bet, kaip dažniausiai ir būna, naivumas sudūžta į šipulius. Gal vien dėl to, kad pasaulio neįmanoma pakeisti ir patiko šis filmas. Gyvenimas dažniausiai mums paruošia visai kitokias staigmenas ir dažniausiai tokias, kurių nesitikime...

Patiko man dviejų pamėgtų aktorių pasirodymas – Winona Ryder kaip visada buvo puiki, ne ką prastesnis ir Ethan Hawke. Jauni, ambicingi ir tokie kartu trapūs jų sukurti personažai. Aišku, scenarijus nėra kažkuo itin ypatingas, nemažai yra filmų apie jaunuolių perėjimą į suaugusiųjų socialinę terpę, vienas iš tokių – „Ugningos merginos“ (1996), - sakyčiau, scenarijus gana vidutinis, filmas lengvai išplėtotas, jame yra truputis humoro, truputis skaudulių, nors bene naiviausia ir silpniausia pasirodė filmo pabaiga – pernelyg primityvi, bet gal tokiam filmui daug ir nereikia.

Mano įvertinimas: 6/10
IMDb: 6.6


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą